ימשיך במכבי תל אביב? האופציות האפשריות של ערן זהבי לעונה הבאה

הארכת חוזה במכבי תל אביב, יציאה להרפתקה נוספת בחו"ל או אפילו פרישה ומעבר לתפקיד מקצועי בכיר בקריית שלום כבר הקיץ • כל האופציות של החלוץ הוותיק שמתקרב לאליפות רביעית בקריירה במדים הצהובים

זהבי. צילום: עמי שומן

ערן זהבי צפוי בשבועות הקרובים להניף יחד עם מכבי תל אביב אליפות נוספת מאז עשה את הקאמבק לקריית שלום בקיץ 2022, שתהיה הרביעית שלו במדים הצהובים וחמישית סה"כ. החלוץ הוותיק כבש עד כה 16 שערים העונה במדי מוליכת הטבלה ונחשב גם בגיל 37 לאחד השחקנים החשובים במועדון אבל טרם זכה להארכת חוזה ממיטש גולדהאר. אין ספק כי זהבי ירצה להמשיך לשחק כדורגל לפחות עוד עונה וניסינו לעשות סדר על האופציות האפשריות שיש לו לישורת האחרונה של הקריירה.

להמשיך במכבי תל אביב. למרות שגדל במדי הפועל ת"א, הצהובים נחשבים לקבוצה שהכי מזוהה איתו בקריירה, הוא כבש עשרות שערים, זכה באליפויות, גביעים וגם רשם הופעה בליגת האלופות, אבל ברור כי הנהלת המועדון לא תוכל לשלם לו את השכר שקיבל בשנתיים האחרונות, שכר שעומד על כמיליון אירו לעונה. במידה וירצה להישאר במכבי, זהבי יצטרך לקצץ משמעותית את שכרו וכמובן לקחת בחשבון שגם כמות הדקות עשויה להצטמצם, בטח אם יגיע מאמן חדש במקום רובי קין, שיביא חלוץ זר בהרבה כסף שינסה להיכנס לנעליים של גדול כובשי נבחרת ישראל בכל הזמנים.

איחוד האמירויות. אמנם זהבי עשה לא מעט כסף בהרפתקה שלו בסין, אבל אם יזכה באליפות בישראל ויוריד מעצמו את העול שהיה עליו, לא בטוח שהוא יתנגד לחתום על חוזה לשנה או שנתיים בנסיכות בחוזה שמן ולהרוויח יותר ממה שירוויח במכבי. אמנם הילדים שלו כבר מאסו בחיים מעבר לים וגם אשתו שי שחוותה אירוע לא נעים בהולנד, תעדיף להישאר בישראל, אבל עוד חוזה רווחי מאוד אולי יגרום למשפחה כולה לחשוב פעמיים לגבי העתיד הקרוב שלהם.

MLS. הגעתו של ליאו מסי לליגה בארה"ב גרמה לליגה כולה לפרוח, להיות הרבה יותר נצפית ברחבי העולם וגם הרווחים צמחו משמעותית אצל כל הקבוצות שנהנות מהגעתו של הפרעוש. בעבר זהבי כבר קיבל הצעות מארה"ב אבל הדברים לא הבשילו לחתימה וייתכן מאוד כי ישמח לסיים את הקריירה בארה"ב כפי שעשו בשנים האחרונות וצפויים לעשות לא מעט אגדות מרחבי העולם.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

פרישה והישארות בתפקיד מקצועי. זהבי עמד בכל אתגר מקצועי שהציב לעצמו במהלך הקריירה ונראה שבמוקדם או במאוחר הוא יהיה חלק מהצוות המקצועי של מכבי ת"א, אם בתור מנהל, בתור ראש מחלקת הכדורגל או בכל דבר אחר שבו יחפוץ. לזהבי יש את הכריזמה להיות מנהל נהדר בדיוק כפי שהיה כשחקן וזו לא נראית אופציה מופרכת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר