מאיצה את המגעים: זו ההצעה שתגיש מכבי חיפה לברק בכר

האלופה מתכננת להיפגש עם מאמנה לשעבר במטרה להשיבו בעונה הבאה • על הפרק: אורך החוזה, שכר וצורת העבודה • וגם: הסוגיות שעדיין נותרו פתוחות

ברק בכר ויעקב שחר. צילום: אלן שיבר

במכבי חיפה צפויים להאיץ את המגעים עם ברק בכר בימים הקרובים ולקיים פגישה עם המאמן. כפי שפורסם ב"ישראל היום", הירוקים ישבו עם בכר במטרה להחתימו על חוזה לעונה הבאה.

בסיטואציה מסוימת, לבכר יוצע חוזה ארוך טווח ולא לעונה אחת, כפי שהיה בין הצדדים בקדנציה הראשונה שלו, זאת מתוך מטרה לראותו בונה את המועדון לאורך שנים ולא לעונה אחת נקודתית.

ברק בכר, צילום: אלן שיבר

אם יושג סיכום, בכר יגיע עם הצוות הקבוע שלו, כולל מאמן השוערים גיא וויזינגר, האנליסט אדם דיוויד והמאמן המנטלי, דני ענבר, כאשר מאמן הכושר דרור שמשון, שעבד עם הצוות בשנים האחרונות, גם כך נמצא במערכת.

הסוגיה היחידה שנותרה פתוחה בצוות שיקיף את ברק בכר, זו עמדת עוזר המאמן. אחרי שגיא צרפתי לקח העונה את מכבי נתניה כמאמן ראשי, עדיין לא ברור האם בכר יביא אותו שוב כעוזר, או יחפש לעצמו עוזר חדש.

ברק בכר וגיא צרפתי על הקווים. ישובו ביחד לחיפה?, צילום: אלן שיבר
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

במכבי חיפה מבינים כי בכר לא יגיע ללא הכוורת שמקיפה אותו, אם כי מלבד הסוגיה הזו, יש עדיין מספר דברים פתוחים שהצדדים יצטרכו לסגור בפגישה בניהם, דרך התנאים הכספיים, צורת העבודה ובניית הסגל לעונה הבאה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר