הקאמבק מתקרב: מכבי חיפה תפנה לברק בכר

המאמן המעוטר צפוי לחזור לכרמל ולהחליף את מסאי דגו שלא ימשיך • בין הצדדים כבר החלו גישושים, והמאמן המוערך הביע נכונות לשוב למועדון

ברק בכר ויעקב שחר. צילום: אלן שיבר

הצעד הטבעי: מכבי חיפה צפויה לפנות בקרוב לברק בכר ולהציע לו לחזור לאמן את הקבוצה, כך נודע ל"ישראל היום". בין הצדדים כבר החלו גישושים, והמאמן המוערך הביע נכונות לשוב לכרמל.

כידוע, אחרי ההדחה מגביע המדינה מעמדו של המאמן מסאי דגו התערער מאוד, והוא לא צפוי להמשיך במועדון לעונה נוספת. ההעדפה של המאמן המעוטר היא לחזור לאמן קבוצה בארץ לאור המצב ולהיות קרוב למשפחתו. 

אחד הדברים שמנעו מבכר לאמן את נבחרת ישראל, זו הדרישה להגיע יחד עם הצוות המקצועי שליווה אותו בתקופה בחיפה ובכוכב האדום בלגרד. בהתאחדות לכדורגל לא הציעו תנאי שכר הולמים לצוות, וזה היה אחד הדברים שהכריעו מבחינת המאמן. 

ברק בכר, צילום: AP

 המנהל המקצועי, גל אלברמן, כבר גיבש תכנית רכש, אך במועדון ברור כי יהיה צורך לעשות לא מעט שינויים בסגל הקיים.

המגן מאור קנדיל מסיים חוזה וספק אם ימשיך, זאת מתוך כוונה לתת את המפתחות לעילי פיינגולד הצעיר. הקשר גוני נאור, שלא נספר לאחרונה, עשוי לצאת בהשאלה אחרי שגם העונה לא הפך לבורג משמעותי בהרכב. הקשר הרוסי דניל לסובוי צפוי לעזוב והאופציה עליו, בגובה של 1.2 מיליון יורו, לא תמומש.

בנוגע לשחקנים בכירים יותר, הרבה תלוי בהצעות שיגיעו. כך למשל, אם תגיע הצעה בגובה של 2-3 מיליון יורו עבור החלוץ פרנצדי פיירו, הוא ישוחרר. בשיקטאש הטורקית הביעה בו עניין לאחרונה, אך גם דינמו זאגרב ומועדונים אחרים בחו"ל עוקבים אחרי שחקן נבחרת האיטי, שהבקיע העונה 14 שערי ליגה. הקשר האנגולי מנואל קאפומנה שואו, עדיין נחשב במערכת לסוג של הבטחה שיכולה להתממש, אך בסביבתו טוענים כי הצעה טובה מעבר לים, תביא גם אותו לתחנה חדשה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
גל אלברמן עם ברק בכר. תכף שוב ביחד?, צילום: אלן שיבר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר