משחקי נוער, ילדים וליגות נמוכות: הושקה אפליקציית השידורים החדשה

החזון של שינו זוארץ קורם עור וגידים • ההתאחדות לכדורגל השיקה אפליקציה שדרכה יהיה אפשר לצפות במשחקים של קבוצות כבר מגיל 10 • המיזם כולל התראות בזמן אמת ועדכונים, וכל זאת כשהשידור מופק ללא צורך בכוח אדם • "פסגה טכנולוגית בשירות הכדורגל"

מכבי ת"א חוגגת ניצחון על בני סכנין

ההתאחדות לכדורגל השיקה אפליקציה חדשה בניסיון לקדם מעט חלק מהמחלקות המיושנות בה. אחת ההחלטות שהתקבלו, היא לשדר באפליקציה עשרות משחקי נערים וילדים מדי שבוע, חצאי גמר וגמר ממחלקות הנוער ושידורים מליגות חובבניות כמו ב' ו-ג', את הליגת הנשים ואפילו הליגה באולמות. למעשה, לראשונה בארץ, ילדים יקבלו חשיפה בשידורים ישירים כבר בגילאי 10-12.

הפיצ'ר ייקרא IFA TV, כאשר חברת פיקסלוט, יחד עם ההתאחדות, התקינה בחודשים האחרונים עשרות מצלמות במגרשים לילדים ונוער ברחבי הארץ, מהצפון ועד הדרום, כולל מתקנים בליגות הנמוכות שמארחים משחקים. למעשה, המשחקים ישודרו ללא צורך בהפקה חיצונית או כוח אדם, רק על סמך החיבור למצלמות הללו. המשחקים בערוץ הטלוויזיה יכללו גרפיקה של הרכבים וסטטיסטיקות. בתוך פלטפורמת השידורים יהיה ניתן באופן פשוט לגזור קטעים ממשחקים, ולשתפם ברשתות החברתיות השונות או לשלוח בוואטסאפ.

לקראת משחקי הנבחרות השונות של ישראל, יהיו חידונים ופרסים ובהם חולצות משחק, צעיפים, הגעה לאימוני נבחרת, עלייה עם שחקנים למגרש ועוד. לראשונה, לא יהיה צורך להכנס לפורטל ליגות ילדים ונוער או ליגות נמוכות, מאחר והאפליקציה מתוכננת לתת מעקב אישי אחר נתוני שחקנים וקבוצות מליגות ילדים ועד הליגות הבכירות ביותר דרך התראות בזמן אמת כאשר השחקן בהרכב, נקבעה שעת משחק לקבוצה וחדשות על הנבחרות.

שינו זוארץ. מגשים את חזונו, צילום: אלן שיבר

"האפליקציה החדשה של ההתאחדות לכדורגל תספק לאוהבי ואוהבות המשחק חווית שידורים מתקדמת וטכנולוגית", אמר מנכ"ל ההתאחדות ניב גולדשטיין, "נאפשר להינות ממשחקים בצורה נוחה ומקצועית בליגות הנוער והנערים כמו גם גביע המדינה למחלקות הנוער, ליגת האולמות, ליגות חובבניות ועוד. זאת פסגה טכנולוגית בשירות הכדורגל, במטרה לייצר את החוויה הטובה ביותר להורים, למאמנים, לשחקנים ולאוהדים. אנחנו גאים ונרגשים להיות חלוצים בנושא OTT/שידורים לייב בענף הכדורגל בישראל, דבר המוכיח את חשיבותו של עולם פיתוח וקידום מחלקות הנוער תוך העצמת הדור הבא של שחקני הכדורגל שלנו".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

עוד הוסיף גולדשטיין: "ההתאחדות לכדורגל העמידה משאבים כלכליים חסרי תקדים לטובת הנגשת המשחקים לכל אוהדי הכדורגל בארץ בכל זמן, בכל מקום, ישירות לנייד האישי. יו"ר ההתאחדות לכדורגל חרט על דגלו את הנושא הטכנולוגי בשילוב פיתוח הענף שכולנו כל כך אוהבים ומכאן שהשקת האפליקציה מבטאת הגשמת מטרה נוספת מתוך חזונו שעל בסיסו הוא נבחר לתפקיד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר