במהלכה של עונת פריצה ולאחר שזומן לנבחרת, תומר יוספי קיבל מסר מאליניב ברדה

מאמן הפועל באר שבע התייחס לעתידו של הקשר המושאל מהפועל ב"ש להפועל חיפה, רגע לפני שהקבוצות ייפגשו בשבת בפתיחת הפלייאוף העליון: "מזכיר את ההשאלה של דור פרץ לשם ממכבי ת"א"

יוספי. בשנה הבאה יככב בטרנר?. צילום: מאור אלקסלסי

אחרי פגרת נבחרות די מסתכלת לחובב הכדורגל הישראלי שהסתיימה עם עוד מפח נפש של הנבחרת, ליגת העל תחזור הסופ"ש לעפילות. אחרי שסיימה את העונה הסדירה במקום השלישי, הפועל באר שבע תארח בשבת ב-16:00 את הפועל חיפה הרביעית באצטדיון טרנר.

הקבוצה מבירת הנגב הפסידה 1:0 לקבוצה מהכרמל ב-11.3 והשיגה את המקום השלישי ברגע האחרון. היום (חמישי), מאמן הקבוצה אליניב ברדה קיים מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות ובין היתר התייחס לתומר יוספי, שמושאל מב"ש לצפוניים וחווה עונה נהדרת, שהובילה לכך שיזומן גם לסגל הנבחרת.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"הוא עשה התקדמות יפה וגם חשבתי שהוא צריך להיות מזומן לנבחרת והוא אכן זומן. השאיפה היא ששחקנים מושאלים יבלטו כדי שיחזרו מוכנים וראויים, אני חושב שההשאלה שלו היא טובה, מאוד מזכיר לי את דור פרץ שגם הלך ממכבי ת”א להשאלה באותה קבוצה", אמר ברדה. "בכדורגל הדברים דינמיים, אם הוא יחזור בשנה הבאה והוא יוכיח את עצמו פה אז הוא יישאר פה, אם הוא יחליט שלא והקבוצה תקבל עליו הצעת מחיר, אז שני הצדדים הרוויחו".  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר