אחרי בניון: אלון חזן סיים את תפקידו כמאמן נבחרת ישראל

כצפוי: המאמן הלאומי קיבל הודעה על סיום דרכו • שינו זוארץ מסר: "אי העפלה ליורו 2024 מחייבת שינוי משמעותי בצוות המקצועי" • ברק בכר המועמד המוביל להחליפו

אלון חזן. צילום: רויטרס

יו״ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ נפגש הבוקר (רביעי) עם מאמן הנבחרת הבוגרת אלון חזן ועדכן אותו בהחלטתו על סיום ההתקשרות בין הצדדים.

שינו זוארץ: "אלון חזן חלק מההתאחדות לכדורגל כבר עשור וחצי ועשה שירות נפלא לכדורגל הישראלי. חלק גדול מהשחקנים המובילים שלנו טופחו על ידו בנבחרות הנוער והצעירה וכך גם בתקופתו כמאמן הבוגרת. לצערי, ובמבחינתי, אי ההעפלה ליורו 2024 מחייב שינוי משמעותי בצוות המקצועי. אני יודע עד כמה אלון היה מחויב, עד כמה השקיע ורצה ועל כך אני מודה לו וכמובן מאחל לו הצלחה בהמשך".

בניון עם חזן, צילום: אלן שיבר

הוועדה המקצועית למינוי מאמן נבחרת ישראל, צפויה להמליץ פה אחד על מינויו של ברק בכר לתפקיד במקומו של חזן. הבחירה בבכר היא לא רק על דעת הוועדה המקצועית, אלא סוג של קונצנזוס מצד כל בכירי ההתאחדות לכדורגל ובראשם היו"ר שינו זוארץ. ועדיין, כדי למנות את בכר, יש לא מעט תנאים שצריכים להתרחש.

גורם בהתאחדות אמר אמש ל"ישראל היום", כי "אם ימונה מאמן שייכשל והנבחרת תתבזה ואז הוא ילך הביתה, לא עשינו בזה כלום. צריך לבנות נבחרת מהדור הצעיר והמוכשר, כאשר בעוד שנתיים גם הצוות המקצועי הבא וגם סגל השחקנים יהיו בשלים כדי לעשות את קפיצת המדרגה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
בכר. הדרך לנבחרת ישראל עוד ארוכה, צילום: AFP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר