ברק בכר. צילום: מאור אלקסלסי

"תוכנית ערמומית של הישראלים": בסרביה מודאגים מהמועמדות של ברק בכר לנבחרת

בסרביה מדווחים כי הכוכב האדום עשויה לשלם חלק משכרו של המאמן הישראלי: "זו הזדמנות ייחודית עבורם" • לצד גופי תקשורת שטוענים כי מדובר בפתרון טוב עבור קבוצתו לשעבר, יש כאלו שבטוחים ש"הכוכב לא תאהב את הרעיון"

בתקשורת הסרבים עוקבים אחרי המועמדות של ברק בכר לאימון נבחרת ישראל. באתר "Max Bet" כינו היום (שלישי) את האופציה כ"תוכנית ערמומית של הישראלים", על רקע הדיווחים כי הכוכב האדום בלגרד תשלם למאמן חלק משכרו. 

ב"טלגרף" הסבירו: "מכיוון שבכר נמצא כרגע בסכסוך כספי עם הכוכב האדום, שאמורה לשלם לו את החוזה גם לעונה הבאה, בישראל בונים על כך שהקבוצה תשלם לו חלק מהשכר - וההתחאחדות במדינה תשלים את הפער. זו הזדמנות ייחודית להחתים את המאמן הישראלי הטוב ביותר עבורם, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה מקצועית. הזדמנות שלעולם לא תחזור".

שליח ישראל היום משוחח עם אוהדי הנבחרת לפני המשחק מול איסלנד

גם ב"אינפורמר" עסקו בעתידו של בכר, וטענו שיכול להיות שמדובר בפיתרון לא רע גם עבור הקבוצה הסרבית. "חדשות טובות מישראל", נכתב שם, "בכר ההביע את רצונו שכל הצוות המקצועי שעבד איתו בסרביה יהיה איתו בנבחרת. אז גם הם יוסרו מרשימת המשכורות של הכוכב".

ב"רפובליק" דווקא טענו כי "בטוח שבמרקנה לא יסתפקו מהרעיון של הישראלים. הם יעשו כל שביכולתם החוקית כדי לא לשלם את הסכום שהם לא מחויבים להוציא לפי החוזה".

ברק בכר, צילום: AP

כידוע, מלבד בכר, גם שמותיהם של רן בן שמעון ורוני לוי עלו כאופציות להחליף את אלון חזן שצפוי לסיים את תפקידו. גם קידומו של אופיר חיים מנבחרת הנוער כדי שימשיך את התהליך שעשה עם השחקנים הצעירים עלה כאפשרות.

לצד המחשבות על שינוי, גם בנבחרת יודעים כי השורה התחתונה לא צפויה להשתנות יתר על המידה בקמפיין הבא, ולא ממש משנה מי יעמוד על הקווים. לישראל צפוי קמפיין קשה מאוד בליגת האומות למונדיאל, עם צרפת, איטליה ובלגיה, ובהמשך ייערך שלב הבתים במוקדמות המונדיאל, אם כי גם ממנו הסיכוי להעפיל קלוש, לנוכח העובדה שרק מוליכת הבית תמשיך הלאה. "לא הגענו ליורו עם שתי עולות, אז למונדיאל יהיה קשה יותר. צריך להיות ריאליים", אמרו בהתאחדות.

רוני לוי, צילום: מאור אלקסלסי
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
 
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו