ברק בכר, אופיר חיים או רוני לוי: מי יהיה המאמן הבא של נבחרת ישראל?

יוסי בניון ייפגש עם שינו זוארץ ויציג בפניו את סיכום הקמפיין, אחריו יוחלט אילו שינויים לעשות בצוות המקצועי של הנבחרת • בין המועמדים שעלו: ברק בכר, רן בן שמעון ורוני לוי • אם זאת, בהתאחדות יודעים: "למונדיאל יש רק עולה אחת, צריך להיות ריאליים"

אלון חזן ויוסי בניון. צילום: אלן שיבר

המרוץ למשרת מאמן נבחרת ישראל בכדורגל נפתח בסוף השבוע, לאחר ההדחה בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2024 מול איסלנד. אלון חזן מסיים את חוזהו, וכמוהו גם המנהל המקצועי יוסי בניון, ולהתאחדות יש אופציה להארכת ההתקשרות.
יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ לא יקבל החלטות לפני שיישב עם בניון באופן אישי ויסכם איתו את הקמפיין.

בהתאחדות קיימת אכזבה גדולה מהכישלון לעלות לאליפות אירופה, שתיערך בגרמניה בקיץ הקרוב, ובהנהלת ההתאחדות יש לא מעט גורמים שטוענים כי יש "לבצע שינוי".
באופן טבעי, עלו שמותיהם של כמה מאמנים כמועמדים לקבל את נבחרת ישראל. בין השמות: ברק בכר, רן בן שמעון ורוני לוי. גם קידומו של אופיר חיים מנבחרת הנוער כדי שימשיך את התהליך שעשה עם השחקנים הצעירים עלה כאפשרות.

ברק בכר, צילום: אילן זיסו

כל אלה לא יידונו לפני השיחה בין זוארץ לבניון, מתוך כבוד שרוחש היו"ר למנהל המקצועי. אם וכאשר יוחלט על שינוי, הוועדה המקצועית לאיתור מאמן הנבחרת תתכנס כבר בשבועות הקרובים. ב־3 באפריל אמורה להתקיים התכנסות של מזכירות ההתאחדות לכדורגל, שעשויה לאשר את ההחלטות שיתקבלו. עם זאת, לוח הזמנים עד אז צפוף, ולא בטוח שהנושא ייחתך בתוך שבועיים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

לצד המחשבות על שינוי, גם בנבחרת יודעים כי השורה התחתונה לא צפויה להשתנות יתר על המידה בקמפיין הבא, ולא ממש משנה מי יעמוד על הקווים. לישראל צפוי קמפיין קשה מאוד בליגת האומות למונדיאל, עם צרפת, איטליה ובלגיה, ובהמשך ייערך שלב הבתים במוקדמות המונדיאל, אם כי גם ממנו הסיכוי להעפיל קלוש, לנוכח העובדה שרק מוליכת הבית תמשיך הלאה. "לא הגענו ליורו עם שתי עולות, אז למונדיאל יהיה קשה יותר. צריך להיות ריאליים", אמרו בהתאחדות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר