צפו בתיעוד: הילל את יחיא סינוואר, והותקף על ידי אוהדי מכבי תל אביב

אירוע חריג באתונה לפני המשחק של הצהובים מול אולימפיאקוס • אדם ממוצא ערבי הקניט וקרא קריאות בעד מנהיג חמאס בעזה • עשרות פצעו אותו ונמלטו מהמקום כשהוא מדמם בפניו • עד ראייה ל"ישראל היום": "הגישה שלו הייתה אלימה ומתגרה"

אוהדי מכבי ת"א בקטטה ביוון / השימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

סערה גדולה ביוון. שעות בודדות לפני המשחק של מכבי תל אביב מול אולימפיאקוס באתונה, אוהדים של הצהובים היו מעורבים היום (חמישי) בקטטה באתונה, בה היכו ופצעו צעיר ממוצא ערבי שהקניט אותם וקרא קריאות בעד מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר.

עשרות אוהדים תקפו את האוהד, הכו אותו בכל חלקי גופו עד שדימם בפניו ואז נמלטו מהמקום. עד ראייה שהיה במקום סיפר ל"ישראל היום": "הוא זה שקרא לעבר האוהדים והתגרה בהם. הוא בא לעברם, גם הגישה שלו הייתה אלימה ומתגרה, הם הכו אותו אבל לדעתי הייתה גם הגנה עצמית כי אף אחד לא היה פונה אליו אלמלא הוא זה שהתגרה".

גם בתקשורת היוונית עוקבים מקרוב אחר המקרה. המשטרה ביוון הגיעה למקום וחוקרת מי היה מעורב בקטטה. עדיין לא ברור האם יש מצלמות אבטחה באיזור, שנחשב לאחד המרכזיים באתונה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"הצעיר קרא קריאות נגד ישראל, זה כבר ברור לנו" מסר העיתונאי היווני אנדראס פאפגיאנופולוס ל"ישראל היום" והוסיף: "המשטרה בודקת האם הונפו דגלי פלשתין. בהתחלה חשבו שמדובר בקטטה בין אוהדים, אבל מהר מאוד הבינו שלא כך הדבר. אירועים מן הסוג הזה לא שכיחים באתונה, פיראוס או כל מקום אחר ביוון. יש הפגנות פרו פלשתיניות, אבל אף פעם לא היו ישראלים שהתעמתו איתם. בדרך כלל זה עובר בשקט, לא הפעם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר