קבוצות ליגת העל, שימו לב: חמשת הזרים הכי טובים בליגה הלאומית

אקס מכבי חיפה שפורח מחדש, כוכב הפועל באר שבע לשעבר שעשה הסבת מקצוע בהצטיינות והשחקנים המוכשרים שנחשבים לגניבות העונה • השמות הכי מעניינים בליגה השנייה, ואל תשכחו איפה קראתם עליהם בפעם הראשונה

אוגו במדי יפו. צילום: מאור אלקסלסי

לאורך שנים לא מעט שחקנים זרים שהצטיינו בליגה הלאומית עברו לליגת העל. חלקם הצליחו יותר וחלקם הצליחו פחות. אחרי שעברנו את חלק הארי של העונה, בחרנו את חמשת הזרים הכי טובים בליגה השנייה. אפשר להעריך שאת חלקם נראה בליגה הבכירה בשנים הקרובות.

אלפרדו פרנסיס (חלוץ, עירוני קרית שמונה) – השחקן מוונצואלה שהגיע הקיץ הוא מלך השערים של הקבוצה הצפונית. אם הוא ימשיך ביכולת הנוכחית הוא יגיע למספר דו ספרתי של גולים וככל הנראה גם לחוזה לעונה נוספת.

ג'ורג' מנדז'ק (קשר, עירוני קריית שמונה) -  הקמרוני ששיחק בעברו בליגה הגרמנית ובליגה הצרפתית וגם רשם קדנציה לא רעה במכבי חיפה, הפתיע כאשר הסכים להגיע ללאומית ונראה כי יהיה גורם משמעותי בעלייה של קבוצתו לליגת העל.

חוליו סזאר (חלוץ, עירוני טבריה) - בעיני רבים מדובר בשחקן ההתקפה הטוב ביותר בליגה השנייה. הברזילאי הוא הזר היקר ביותר בטבריה ואחד הזרים היקרים בלאומית. בחודש דצמבר הוא הרשים כשכבש ארבעה משחקים ברציפות, אך אז נפצע ונעדר מהמגרשים במהלך ינואר. לאחרונה חזר לסגל ורק אם יחזור לכושר מלא, הטבריינים יוכלו לחלום על עלייה.

ג'ון אוגו (בלם/קשר, מכבי קביליו יפו) - הקפטן הניגרי הוא אחת הסיבות המרכזיות לכך שקביליו נמצאת בחלק העליון של הטבלה. אוגו היה קשר מצטיין בבאר שבע וזכה באליפויות, אך לאחרונה המאמן דוד מרטן עשה לו הסבה לתפקיד הבלם שגם אותו הוא ממלא בהצטיינות.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

פאטי סאשה (קשר, הפועל אום אל פחם) - אום אל פחם פתחה רע את העונה ולמרות השיפור בחלק השני סיכוייה להגיע לפלייאוף העליון לא גבוהים. אם בכל זאת זה יקרה, הזר הצרפתי שלה יהיה הסיבה המרכזית. סאשה שיחק במספר עמדות, ותחת תומר קשטן הפך לקשר האחורי הטוב בליגה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר