ראה עולם: כמה שווה תומר חמד?

החלוץ הישראלי חתם בסוף השבוע בקבוצה ממנה יצא לסיבוב בינלאומי ארוך • החוזה הגדול ביותר היה באנגליה, אבל גם באר שבע שלמה לא מעט • ומה הסכום שקיבל בניו זילנד?

תומר חמד. סיבוב מוצלח. צילום: EPA

ביום חמישי האחרון חתם תומר חמד באופן רשמי במכבי חיפה, ממנה עזב את ישראל לקריירה בינלאומית מצליחה בשנת 2011. בזמן הזה הצליח חמד לכבוש לא מעט שערים, אך גם מבחינה פיננסית החלוץ זכה ללא מעט הצלחה

הקבוצה הראשונה של חמד באירופה הייתה מאיורקה הספרדית, שם על פי ההערכות הרוויח כחצי מיליון אירו לעונה. לאחר מכן עזב החלוץ לאלמריה מהליגה הספרדית השנייה ושכרו היה מעט נמוך יותר.

תומר חמד בראיון אחרי החזרה למכבי חיפה // קרדיט: מכבי חיפה

אחרי הפרק הספרדי, חמד עבר לליגה האנגלית והצטרף לברייטון, בשנתיים הראשונות שכרו עמד על כחצי מיליון ליש"ט לעונה, ולאחר מכן הסכום עלה ל-884 אלף ליש"ט בעונה. במאי 2018 הושאל החלוץ לק.פ.ר ושם שכרו היה חצי מיליון ליש"ט כשבעונה שלאחר מכן בצ'רלטון הרוויח 468 אלף ליש"ט.

בנובמבר 2020 עבר החלוץ הישראלי לוולינגטון פיניקס הניו-זינלנדית, שם שכרו עמד על 624 אלף ליש"ט. לאחר מכן עבר גם בווסטרן סידני האוסטרלית, שם שכרו עמד על 239 אלף ליש"ט. בשנתיים האחרונות בבאר שבע שכרו של השחקן שודרג ועמד על 700 אלף אירו לעונה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
תומר חמד עם החולצה החדשה, צילום: מכבי חיפה
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר