הדביקו מדינה שלמה למסך: ניצחון לנבחרת ישראל גם ברייטינג

במהלך המשחק שיצא לדרך ב-20:30, צפו בשידור ממוצע של 16.8 אחוז רייטינג, כשהמשחק הקדים בגדול את שידור תוכנית יצאת צדיק בקשת 12, שהשיג ממוצע של 9.4 אחוז • מה הייתה הדקה הנצפית ביותר?

שחקני הנבחרת בטירוף, אתמול בארגנטינה. צילום: EPA

הניצחון הגדול של נבחרת ישראל בכדורגל במונדיאליטו על ברזיל והעלייה לחצי הגמר, הדביק אמש (שבת) המונים לשבת מול המסך וערוץ כאן 11 ולצפות בבחורים בכחול - לבן עושים היסטוריה.

במהלך המשחק שיצא לדרך ב-20:30, צפו בשידור ממוצע של 16.8 אחוז רייטינג, כשהמשחק הקדים בגדול את שידור תוכנית 'יצאת צדיק' בקשת 12, שהשיג ממוצע של 9.4 אחוז, במקום השלישי דורג תוכנית הפטריוטים בערוץ 14 עם 5.1 אחוז וברשת 13, התוכנית סיירת מטכ"ל הגיעה ל-3.4 אחוז.

אם זה לא מספיק, הדקה הנצפית במשחק היה לאחר שריקת הסיום, בשעה 23:20, אז צפו 28 אחוז, נתון גבוה מאוד, שמתקרב גם לנתון המרשים לפני חודש בגמר האירוויזיון, אז כבש הערוץ את המסך עם 31 אחוז רייטינג.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מעניין יהיה לראות, מה יקרה ביום חמישי הקרוב, האם המספרים ימשיכו לעלות בחצי הגמר מול ארצות הברית או אורוגוואי ועוד יותר מעניין מה יעשו ערוצי הברודקאסט הגדולים ומה יציבו מול המשחק, כשנכון לעכשיו ברשת 13 צפוי להיות משודר האח הגדול ובקשת 12, פרק נוסף בחתונה ממבט ראשון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר