מוקדמות יורו 2024: נבחרת ישראל תארח שלושה משחקים בבלומפילד ושניים בטדי

הכחולים-לבנים יארחו במרץ את קוסובו ביפו ואת אנדורה בירושלים • ההתאחדות השיקה מנויים לקמפיין, בנוסף, ניתן יהיה לרכוש כרטיסים בודדים לכל משחק, דרך אתר "לאן" • מנור סולומון: "הפעם אהיה על כר הדשא עם החברים"

סולומון. יחזור למדים הלאומיים, צילום: רויטרס

נבחרת ישראל תחל בחודש מרץ את קמפיין מוקדמות יורו 2024. ההתאחדות לכדורגל שיבצה שלושה משחקים באצטדיון בלומפילד, מול קוסובו, בלארוס ושוויץ, ועוד שניים בטדי נגד אנדורה ורומניה.

ההתאחדות השיקה מנויים לקמפיין, כאשר היקר בהם לתא הזהב יעמוד על 2,205 שקלים, בעוד לתא הכסף: 1,405 שקלים. בקטגוריה 1, מחיר מנוי מבוגר יעלה 605 שקלים ו-305 לנערים וחיילים. מנויים בקטגוריה 2 יעמדו על 225/445 שקלים, ובקטגוריה 3: 225 שקלים. בנוסף, ניתן יהיה לרכוש כרטיסים בודדים לכל משחק, דרך אתר "לאן".

הנבחרת. תארח בבלומפילד ובטדי, צילום: אלן שיבר

מאמן הנבחרת, אלון חזן, התייחס לקמפיין הקרוב ואמר: "עוד רגע מתחיל קמפיין חדש - מוקדמות היורו. הקהל שלנו הוכיח במשחק מול אלבניה שאיתו הכל אפשרי. אנחנו צריכים את הקהל איתנו במשחקים הקרובים, קהל תומך, מעודד, גאה בשחקנים שלו וביכולת שלהם על כר הדשא. אנחנו מאוד מקווים שהקהל ילווה אותנו בקמפיין הזה עד ליורו".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, התייחס לקמפיין הראשון שלו בתפקיד ואמר: "עשינו הכל כדי להבטיח שכמה שיותר אוהדים ואוהדות יגיעו להיות עם הנבחרת בדרך להגשמת חלום העלייה ליורו 2024 ונבטיח גם חוויית צפייה ייחודית והפנינג בכל אחד ממשחקי הבית".

"הצוות המקצועי והשחקנים מודעים לאתגר הגדול ולהזדמנות העוד יותר גדולה, ויחד עם קהל שאוהב את הנבחרת, דוחף אותה והופך כל משחק בית לחוויה של אחדות ושותפות, אני מאמין בכל לבי שנגיע ליעד הנכסף".

קשר פולהאם, מנור סולומון הוסיף: "ראיתי מהיציע את הדחיפה של האוהדים והאוהדות במשחק מול אלבניה. עידוד כזה יכול לעשות את ההבדל במשחקי הנבחרת בין ניצחון להפסד. הפעם אני אהיה על כר הדשא עם החברים שלי ואנחנו צריכים את הקהל שלנו איתנו במשימה הלאומית במוקדמות היורו".

חזן ובניון. יובילו ליורו ראשון בהיסטוריה?, צילום: אלן שיבר

רשימת המשחקים המלאה:

ישראל - קוסובו, בלומפילד (25.3.23, שבת, 20:00)
ישראל - אנדורה, טדי (19.6.23, שני, 21:45)
ישראל - בלארוס, בלומפילד (12.9.23, שלישי, 21:45)
ישראל - שוויץ, בלומפילד (12.10.23, חמישי, 21:45)
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
ישראל - רומניה, טדי (18.11.23, שבת, 21:45)
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר