פרסום ראשון: הפועל תל אביב ניסתה לשאול את דורון ליידנר מאולימפיאקוס 

ל"ישראל היום" נודע כי האדומים בדקו עם היוונים את האפשרות להשיב את מגן הנבחרת עד לסוף העונה, אך נענו בשלילה • קרע בכף הרגל לסתיו למקין • נמשכים החיפושים אחרי שוער זר

דורון ליידנר במדי נבחרת ישראל. יש משהו חדש לספר לנו?, צילום: אלן שיבר

עוד מחזור עובר, ועוד מחזור עובר, והפועל תל אביב לא מצליחה לברוח מהתחתית הבוערת. האדומים רשמו אתמול (שבת) תיקו נגד מכבי נתניה ומקווים כי השינויים שיבצעו בסגל במהלך חלון העברות, שיפתח ביום שלישי, יגרמו לקבוצה להיראות הרבה יותר טוב. 

ל"ישראל היום" נודע לראשונה כי האדומים בדקו מול אולימפיאקוס את האפשרות לשאול את מגן הנבחרת, דורון ליידנר, שנמכר בקיץ האחרון ליוונים, אבל עד עכשיו הוא לא קיבל אפילו דקת משחק אחת בקבוצה הבכירה שלהם ורק משחק בקבוצת המילואים אולימפיאקוס ב'. 

על פי גורם המעורה בפרטים, היוונים סרבו בשלב הזה לבקשה של הפועל, אך לא מן הנמנע כי ליידנר אכן יושאל בחלון העברות הנוכחי, על מנת לצבור יותר דקות משחק, כך שהאדומים ימשיכו לעקוב אחר ההתפתחויות מכיוונו. 

דורון ליידנר במדי הפועל תל אביב. עוד יחזור ללבוש אדום?, צילום: עמי שומן

בהפועל ממשיכים בחיפושים אחרי שוער זר שיחליף את סטפן מרינוביץ', אבל בנוסף הם גם לא פוסלים עוד שינויים בהגנה, לאור החולשה של החוליה האחורית שלהם, אשר נחשבת להגנה השנייה הכי גרועה בליגה. בגזרת השחקהים הישראלים ישנן שיחות מול מכבי נתניה, בנוגע לקשר אביב אברהם, כאשר היהלומים רוצים עבורו בטרייד את המגן השמאלי יהב גורפינקל. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בתוך כך, הבלם סתיו למקין, שנפצע במשחק נגד נתניה, צפוי להחמיץ את משחק הליגה הבא נגד הפועל באר שבע, כאשר החשש הוא שהבלם סובל מקרע בכף הרגל. אנטואן קונטה, שגם הוחלף, לאחר שהרגיש כאבים בשריר האחורי, אמור להיות כשיר למשחק הבא. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר