לאחר עשר שנות מאבק: העמותה למען המכבי ברמת גן היא הבעלים של אצטדיון וינטר

בעלי קבוצת הכח, נמרוד ורד, חתם אמש על הסכם לפיו אין לו דרישות קנייניות, ובכך, האצטדיון הפך למגרש היחיד במדינה שהוא בבעלות של קבוצת כדורגל • במהלך השנים הבעלים של הקבוצה קיוו להפוך אותו לשכונת מגורים

בוקי נאה באצטדיון וינטר

לאחר עשר שנות מאבק של העמותה למען המכבי ברמת גן בראשות היו"ר בוקי נאה, בעלי קבוצת הכח, נמרוד ורד, חתם אמש על הסכם לפיו אין לו דרישות קנייניות ולא יהיו לו על מגרש וינטר ברמת גן.

בנוסף, על פי ההסכם ורד מכיר בעובדה שועד העמותה למען המכבי ברמת גן הוא בעל זכות החכירה ולמועדון הכח אין כל זכויות קנייניות במגרש. בעקבות החתימה הכח מקבלת "זכות שימוש" בוינטר ובעליה מתחזק את המגרש ומתפעל אותו.

אצטדיון וינטר,

לאחר שפונתה בהקמת המדינה ממגרש גלי גיל באיזור הבורסה בעיר ועברה לאיצטדיון וינטר, המדינה החכירה לרמת גן את האצטדיון ואלה החכירו אותו לעמותת למען המכבי ברמת גן ל-198 שנים ואלה נתנו זכות שימוש במגרש לקבוצת הכח ר"ג.

במהלך השנים הבעלים של הקבוצה קיוו להפוך אותו לשכונת מגורים. בעשר השנים האחרונות העמותה ניהלה מאבקים שהסתיימו כאמור אתמול, כשנחתם הסכם בין בעלי הקבוצה עם עו"ד עומרי בירותי שייצג את העמותה למען המכבי ברמת גן ובה הוסכם כי לבעלים אין זכות קניינית על המגרש, והוא מבקש ומקבל זכות שימוש קצובה שמתחדשת כל שנתיים ובתמורה הוא יתחזק את המגרש וכל השכרה של המגרש.

איצטדיון וינטר הפך למעשה למגרש היחיד במדינה שהוא בבעלות ארגון הגג של קבוצת כדורגל, למשך ה-153 שנים הקרובות. המשמעות: כל עוד יש על המגרש דשא ומשחקים עליו כדורגל, עיריית רמת גן לא תוכל להפקיע את "זכות החכירה" בטענה שהמגרש לא פעיל ובמקומו להוסיף עוד שורה מרשימה של בנייני מגורים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

יו"ר העמותה בוקי נאה מסר כי בימים הקרובים ההסכם יוגש לבית המשפט ויקבל תוקף של פסק דין.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר