הפועל תל אביב הודיעה: "כל תביעות הזרים נגדנו בוטלו"

הפתעה לאדומים שהתמודדו בשנים האחרונות עם קשיים בעקבות 9 תביעות של שחקנים זרים נגד המועדון • המשמעות: החובות שהוטלו בעקבות התביעות – נמחקו, מה שיכול למשוך רוכשים פוטנציאליים

הניסנובים. קצת בשורות טובות, צילום: לירון מולדובן

הישג ענק להפועל תל אביב. לאחר שנה וחצי של דיונים, הודיעה הערב (שני) הנהלת האדומים כי כל תשעת הערעורים מול תביעות השחקנים הזרים נגד המועדון דרך מוסדות ה-CAS התקבלו. המשמעות – כל החובות והסנקציות שהוטלו על האדומים בוטלו. 

כזכור, המועדון התמודד בשנים האחרונות עם תביעות רבות ואף איומים מצד פיפ"א על הורדת נקודות וכן איסור להשתתף במפעלים אירופים בגלל אותן תביעות, אך בשנה וחצי האחרונות האדומים הצליחו להביא את כל התביעות להכרעה ב-CAS שהוא בית הדין העליון לבוררות בספורט (מעל פיפ"א), שם קיבלו את הטענות של המועדון על כך שהקבוצה עברה לידיים חדשות בגלל הליך הפירוק בשנת 2016 והחובות לא שייכים לה יותר. 

לפני שש שנים כל התביעות וחובות כנגד המועדון עמדו על כ-30 מיליון שקלים אבל עם השנים הם צומצמו ל-12, אבל כעת גם את הסכום הזה הקבוצה לא תצטרך לשלם. הבשורה הגדולה מבחינת האדומים היא שההחלטה הזאת תאפשר להם להאיץ את המגעים מול הרוכש הפוטנציאלי, שכעת יוכל לקבל את הקבוצה נקייה מחובות. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

את המועדון יצגו במסגרת כל ההליך המשפטי עורכי הדין יוסי גייר ועומרי אפלבאום ממשרד עו"ד גורניצקי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר