חמישה מאוהדי הפועל באר שבע הותקפו בסיום המשחק מול אוסטריה וינה
החבורה הקטנה עשתה דרכה בחזרה למלון, עת שלושה אוהדים אוסטרים התנפלו עליהם והכו אותם • שוטרים שהועזקו למקום לא התערבו
Your browser doesn’t support HTML5 audio
לאחר ה-0:0 מול אוסטריה וינה, אוהדי הפועל באר שבע החלו לחזור לבית המלון, כשהם עושים את דרכם על המטרונית המקומית.
בשלב מסוים, חמישה מהם, נתקלו בשלושה אוהדי הקבוצה היריבה, שהתנפלו אותם והכו אותם בעוצמה, באגרופים ובעיטות.
אחד מהאוהדים המותקפים מתאר: "היינו במטרונית, ואוהדים של אוסטריה וינה, כנראה מהאולטראס שלהם, התחילו להרביץ לנו ולקחו לי את הפלאפון, אז רדפתי אחריהם עד שלקחתי את הטלפון בחזרה".

