בבית"ר ירושלים גיבו את הודעת לה פמיליה: "שמחים על שינוי הגישה"

לאחר שארגון האוהדים של בית"ר ירושלים יצא בהודעה לא אופיינית: "מספיק עם זריקות חפצים וכל הבא ליד, זה פוגע אך ורק במועדון עצמו", במועדון תמכו: "חובת ההוכחה על כולנו"

אוהדי בית"ר ירושלים. "הקריאות פוגעות במועדון", צילום: אלן שיבר

בדרך לתקופה חדשה?: לאחר שארגון לה פמיליה הודיע היום (שלישי) על שינוי גישתו, במועדון מיהרו לפרגן. בהודעה רשמית נכתב: "אנו מברכים על הודעת ארגון לה פמיליה שקורא להתרכז בעידוד הקבוצה בלבד, ולאחד את כלל האוהדים ביציע.אין מקום במגרשים לקריאות גזעניות ואלימות. אנו שמחים על שינוי הגישה ומקווים כי מעתה ארגון לה פמיליה ויתר הקהל יתעסק רק בעידוד, למען ההווה ולמען דור העתיד. כרגע חובת ההוכחה על כולנו. ואריה אם ישאג, מי לא יירא".

 

כזכור, הבוקר התבשרה בית"ר על העמדתה לדין בגין קריאות גזעניות של אוהדיה במשחק גביע הטוטו מול הפועל תל אביב, ומי שמיהרו להוציא הודעה רשמית הם ארגון האוהדים "לה פמיליה".

"אוהדים יקרים, ביום שבת אנו פותחים את עונת 2022/2023", נכתב בהודעה של הארגון, "אנו מבקשים מכל הקהל הרחב הגדול והעוצמתי שלנו

לקרוא-להפנים-וליישם, מספיק עם קריאות גזעניות שפוגעות בקבוצה! מספיק עם זריקות חפצים וכל הבא ליד!"

בהמשך נכתב: "כולנו אוהדי בית"ר ירושלים, באש ובמים, והדבר הזה פוגע אך ורק במועדון עצמו!, יש לנו את הקהל הכי טוב בארץ, בעידוד ובתצוגות, ואנו נגיע ונתרכז אך ורק בזה! שיהיה בהצלחה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר