מה עשה דני אבדיה בארץ לאחר הנחיתה?

כוכבה הישראלי של הוושינגטון ויזארדס מליגת ה-NBA נחת ביום ראשון בלילה בישראל אחרי עונת רוקי ארוכה, היישר לצילומי האריזה החדשה של תלמה, 'קורנפלקס של אלופים'

אבדיה בצילומים , צילום: יריב פיין

דני אבדיה, כוכבה הישראלי של הוושינגטון ויזארדס מליגת ה-NBA נחת ביום ראשון בלילה בישראל אחרי עונת רוקי ארוכה, היישר לצילומי האריזה החדשה של תלמה, 'קורנפלקס של אלופים'.

אבדיה בן ה-20 נפצע לקראת סיום העונה והחמיץ את ההעפלה המפתיעה של קבוצתו לפלייאוף ה-NBA. הכדורסלן שגרם ללא מעט ישראלים לישון פחות במהלך השנה האחרונה ולהיצמד למסך הטלוויזיה בשעות הקטנות של הלילה - נבחר במקום התשיעי על ידי הוושינגטון ויזארדס ושיתף פעולה עם כוכבי ה-NBA ראסל וסטברוק ובראדלי ביל. אבדיה אף נבחר כאחד מהשחקנים הצעירים המצטיינים בליגה, להשתתף במשחק הרוקיז 2021, (המשחק בוטל בסופו של דבר).

אבדיה כיכב השנה לא רק על המגרש ואף זכה לדמות ב'ארץ נהדרת' יחד עם אביו זופר. מסתבר ש"ככה מגיעים באן.בי.אי". לפני מספר ימים התבשר אבדיה שהחלים מהפציעה ממנה סבל לאחרונה והוא יכול לשוב לאימונים מלאים.

הפרזנטור והאלוף החדש של תלמה הצטרף לאחרונה למתעמלת האולימפית, לינוי אשרם, האלופה של תלמה. תמונותיהם של השניים ישולבו על באריזה חדשה של קורנפלקס תלמה,  עם חזית כפולה: חזית אחת עם הכיתוב 'קורנפלקס של אלופים', בה תשולב תמונתו של דני אבדיה וחזית שנייה, עם הכיתוב 'קורנפלקס של אלופות', בה תשולב תמונתה של לינוי אשרם.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

לינוי אשרם שהצטלמה לפני כמה שבועות לאריזה החדשה, תצא  בעוד מספר ימים לטוקיו לייצג אותנו באולימפיאדה, יחד עם  נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר