עודד קטש זעם על השופטים: "כולנו יודעים ומפחדים להגיד, מעדיפים שנשתוק"

מאמן מכבי תל אביב לא שמר הרבה ביקורת בבטן לאחר הדחה מהיורוליג: "לא הגיוני שלפני שהמשחק היה גמור מאזן זריקות העונשין היה 6:35. ידענו שאנחנו צריכים להוביל ב-15 הפרש כדי לנצח לפחות בנקודה. הייתה תחושה קשה כשקיבלנו את השיבוץ" • לורנזו בראון: "עם ווייד בולדווין זה היה סיפור אחר"

ווייד בולדווין נכנס לאואקה ומתקבל בשריקות בוז

למכבי תל אביב יש הרבה סיבות לצאת מאוכזבת מהאואקה הערב. היא הייתה קרובה מאוד ונשארה צמודה לפנאתינייקוס במשך שלושה רבעים, אבל הרגליים רעדו ברבע האחרון בדרך להפסד 81:72 והדחה מהיורוליג אחרי שנכנעה 3:2 בסדרה. 

אחרי שנמנע לתת ביקורת על השופטים במהלך הסדרה, מאמן מכבי תל אביב, עודד קטש, נשבר: "אני גאה בשחקנים שלי. כולם ראו מה קרה פה במחצית השנייה. ידעתי שאנחנו צריכים להוביל ב-15 כדי לנצח בנקודה. היו פה דברים מעבר לכדורסל. מן הסתם אני צריך להיזהר בדבריי. לא דיברנו על שופטים בסדרה הזאת, גם אני הייתי יכול לאסוף קליפים ממשחקים קודמים ולהראות אותם".

קטש המשיך: "אמרנו מההתחלה שנתרכז בכדורסל. לא היינו יותר אגרסיביים מהם, לא היו לנו יותר רגליים מהם. לא הגיוני שלהוציא את ארבע הזריקות האחרונות של לורנזו בראון כשהמשחק היה גמור אז מאזן הזריקות מהקו הוא 6:35. אין מצב שרק אנחנו מקבלים עבירות טכניות כי אני יותר אקטיבי על הספסל מאשר הם ושג'ון דיברתולומיאו עושה יותר פלופים מהם.

עודד קטש, צילום: Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography

"יש הרבה דברים שלאורך הזמן כולנו יודעים ואנחנו מפחדים להגיד. מעדיפים שנשתוק. אני לא זוכר מצב שיש שני שופטים במשחק 4 ששופטים במשחק 5. הייתה תחושה קשה כשקיבלנו את השיבוץ". כאמור, אחד השופטים ששפטו את המשחק החמישי, אילייה בלוסביץ', שפט גם את משחקי 2 ו-4 אותם הצהובים הפסידו.

לורנזו בראון בחר לא להתייחס לשופטים: "מה היה חסר? ווייד בולדווין. הוא חלק כדול מהקבוצה, הוא עושה המון עבורינו ובלעדיו זה קשה מאוד. זה היה יכול להיות בצד ההתקפי יותר נוח עבורי ועבור אחרים. אם הוא היה על המגרש זה היה סיפור אחר". 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר