סכומים נאים במיוחד: כמה הרוויח תמיר בלאט בחמש השנים האחרונות?

רכז מכבי תל אביב (27) מתקדם הדרגתית במהלך הקריירה מקצועית וכלכלית • מה היתה המשכורת בהפועל ירושלים, כמה קיבל באלבה ברלין והשדרוג בצהוב • המספרים המלאים בפנים

תמיר בלאט. צילום: אודי ציטיאט
תמיר בלאט הפך בהדרגה במהלך העונה לאחד השחקנים החשובים של מכבי תל אביב, ובסדרה מול פנאתינייקוס ביצע קפיצת מדרגה נוספת והוא למעשה המחליף האמיתי של ווייד בולדווין הפצוע.
 
ההצלחה הזו של הרכז שחגג יום הולדת 27 בשבת האחרונה היא הבשלה של תהליך מתוכנן והדרגתי בשנים האחרונות. בשנת 2018 עשה הרכז הישראלי שדרוג משמעותי בקריירה כאשר חתם בהפועל ירושלים לשנתיים עם שכר של כ-300 אלף דולר לכל התקופה.
 
באוגוסט 2020 חתם לשלוש שנים באלבה ברלין עם שכר של 450 אלף דולרים לשנתיים האחרונות בחוזה, כאשר בעונה הראשונה שלאחר החתימה הושאל להפועל ירושלים שם הרוויח כ-170 אלף דולרים. 
 
הקיץ חתם בלאט במכבי ת"א לשלוש שנים עם אופציית יציאה דו צדדית לפני העונה האחרונה. שכרו אצל צהובים עומד על 1.2 מיליון דולר לכל התקופה, משמע חוזהו העונה עומד על כ-400 אלף דולרים.
 
תמיר בלאט, צילום: אודי ציטיאט
 
למעשה מאז הגיע להפועל ירושלים לפני כחמש שנים וחצי הרוויח בלאט כ-1.3 מיליון דולרים, ומה שאפשר לשים לב שביחד עם התקדמותו המקצועית ההדרגתית גם שכרו עולה משנה לשנה ומחוזה לחוזה.
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אם ישלים את חוזהו בצהוב הוא אמור להרוויח בשתי העונות הבאות כ-800 אלף דולר, משמעותית גבוה מממוצע ההשתכרות שלו בשנים האחרונות.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר