עודד קטש עקץ: "פאו קיבלו את מה שהם רצו מלפני המשחק"

לאחר ההפסד 95:79 במשחק השני, מאמן מכבי תל אביב התייחס לפרובוקציות של פנאתינייקוס וארגין עתמאן אחרי המשחק הראשון בסדרה • על הקבוצה: "הראנו אופי אפילו יותר ממה שעשינו לפני יומיים. בולדווין? אף אחד לא יודע אם ישחק במשחק השלישי"

חיובים - פודקאסט הכדורסל של "ישראל היום" - פרק 78

המשחק השני בסדרה בין מכבי תל אביב לפנאתינייקוס היה לוהט ברמה הספורטיבית, אבל הסימנים למה שהולך לבוא הגיעו ישר אחרי שריקת הסיום של המשחק הראשון. הצהובים הפסידו 95:79 ליוונים, שהתלוננו במשך יומיים בכל דרך אפשרית על השיפוט במשחק הראשון. 

כזכור, מאמן פאו, ארגין עתמאן, דיבר ישר אחרי המשחק הראשון על טעויות השיפוט שהובילו לדעתו להפסד ואף הגדיל לעשות והציג לעיתונאים היוונים סרטון עם מגוון הטעויות. הקבוצה עצמה אף ניסתה לקשר את השיפוט למלחמה בישראל.

ארגין עתמאן, צילום: EPA

היום (חמישי) נשרקו 21 עבירות לחובת הצהובים לעומת 15 של היוונים. מאמן מכבי ת"א, עודד קטש, אמר כי "הם קיבלו את מה שהם רצו ודיברו עליו מלפני המשחק". עתמאן מנגד אמר: "כל אירופה ראתה היום את ההבדלים בין הקבוצות".

עתמאן, אגב, היה מעורב בתקרית בירידה לחדר ההלבשה. אחד מאוהדי מכבי תל אביב שהגיעו לעודד את הקבוצה באואקה שבאתונה צעק לעבר הטורקי "See you in Israel" בוואקום שבין המגרש לחדר ההלבשה והמאמן קרא לאבטחה שתבוא. יחד איתם הגיעו עוד מספר שחקני פאו, ביניהם אקס הצהובים מתיאס לסור, ובמקום נוצרה מהומה קטנה. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אם בהבדלים בין הקבוצות עסקינן, עודד קטש דיבר על השחקן הטוב ביותר שלו, ווייד בולדווין, שנפצע ברבע הרביעי ביום שלישי וסובל מקרע קל בשריר הירך האחורי: "אני לא יודע אם הוא ישחק במשחק השלישי, זאת שאלת השאלות. אף אחד לא יודע, גם הרופאים ואנשי הפיזיותרפיה. צריך לטפל בו בזמן הזה ועוד ארבעה ימים נראה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר