הפועל ירושלים החתימה את אקס מכבי תל אביב, וחוותה ערב מרגש בארנה

האדומים צירפו עד לסוף העונה את אלכס טיוס, שזכה ביורוליג עם הצהובים ב-2014 • עוד קודם לכן במשחק מול הפועל אילת הם חלקו כבוד לגיבוי הזכייה ביול"ב קאפ מלפני 20 שנה וקיבלו בחזרה את נועם דוברת שהיה פצוע שנה וחצי • על הפרקט, למרות מופע שלשות אדיר של האורחת, הם ניצחו 85:103 • ניצחון ב-39 הפרש לסטפנוס דדאס בבכורה בהפועל תל אביב

ווייד בולדווין עולה לחימום באואקה וזוכה לקבל פנים חמה מאוהדי פנאתינייקוס

הפועל ירושלים הודיעה על החתמתו של אלכס טיוס עד סוף העונה. שחקן נבחרת ישראל לשעבר שחוזר לארץ זכור היטב משתי הקדנציות שלו במכבי תל אביב, שכללו זכייה ביורוליג עם הצהובים ב-2014.

הסנטר המתאזרח מגיע לבירה לאחר שסיים לאחרונה את העונה במדי רונה מליגת ה-VTB. טיוס (36, 2.03) רשם העונה ממוצעים של 7.8 נקודות, 4.7 ריבאונדים, ו-1.3 חסימות בליגת ה-VTB.

המנהל המקצועי יונתן אלון אמר: "אנחנו שמחים מאוד שאלכס מצטרף אלינו, הרקורד שלו מדבר בשם עצמו. אלכס יוכל לעזור לנו לעמוד במטרות שלנו העונה עם הרבה ניסיון ויכולת לעבות את עמדה מספר 5 כישראלי".

אלכס טיוס מוצג כשחקן הפועל ירושלים,

ניצחון ליגה חמישי ברציפות להפועל ירושלים, שגברה הערב (רביעי) 85:103 על הפועל אילת בארנה. הניצחון סגר ערב מושלם לירושלים בו היא חגגו 20 שנה לזכיה ביול"ב קאפ ונועם דוברת חזר לשחק אחרי היעדרות של שנה וחצי בגלל פציעה.

זה היה אותו התסריט בדיוק כמו בכל המשחקים האחרונים של ירושלים. פתיחה חלשה, מחצית ראשונה נטולת הגנות (הסתיימה ב-50:50) ואז שיפור גדול במחצית השניה שמביא לניצחון מכריע.

ליוואי רנדולף קלע 22 נקודות לירושלים וקאדין קרינגטון 16. ערב נהדר של האורחת מחוץ לקשת לא הספיק לה. ג'רמי סנגלין קלע 27 כולל 7 שלשות, אלייז'ה סטיוארט קלע 24 עם אותו מספר שלשות, כאשר רשם 7 מ-7 מחוץ לקשת במחצית הראשונה.

דורון שפר ודני קליין בטקס לכבוד הפועל ירושלים של 2004, צילום: אודי ציטיאט
עידו קוז'יקרו בטקס של הפועל ירושלים, צילום: אודי ציטיאט
אלייז'ה סטיוארט מול יובל זוסמן. כוכב הפועל אילת הפציץ במחצית הראשונה, צילום: אודי ציטיאט
ג'רמי סנגלין מול אור קורנליוס. מופע שלשות של הפועל אילת לא הספיק, צילום: אודי ציטיאט

39 הפרש בחוץ: בכורה אדירה לסטפנוס דדאס בהפועל תל אביב

פתיחה מוחצת לסטפנוס דדאס בהפועל תל אביב. המאמן החדש של האדומים ערך בכורה מוצלחת וקבוצתו הביסה בחוץ 63:102 את עירוני נס ציונה. אחרי שני הפסדים רצופים וללא בר טימור הפצוע, האדומים נראו אחרת לגמרי בשני צידי המגרש והמספרים מספרים את הסיפור. 12 שלשות ב-50 אחוז, 74 אחוז ל-2, הקבוצה מסרה 27 אסיסטים וכפתה על היריבה 18 איבודי כדור ולזכותה היו 143 נקודות מדד. תומר גינת קלע 18, אקסבייר מנפורד 18 ובראיין אנגולה 17. ג׳רמייה היל ערך בכורה בנס ציונה ולא קלע נקודה.

בראיין אנגולה, צילום: דני מרון
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
סטפנוס דדאס, צילום: דני מרון
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר