ועכשיו לדבר האמיתי: לפני פנאתינייקוס, מכבי ת"א סגרה סיבוב נטול הפסדים

שלושה ימים לפני המשחק הראשון מול היוונים בפלייאוף היורוליג, הצהובים חתמו את הסיבוב השני עם ניצחונה ה-18 ברציפות, 77:90 ביתי על הפועל באר שבע/דימונה

סורקין. הצטיין. צילום: עודד קרני

מכבי תל אביב גברה הערב (שבת) על הפועל באר שבע/דימונה בהיכל מנורה מבטחים בתוצאה 77:90 ורשמה את ניצחון הליגה ה-18 שלה ברציפות.

שלושה ימים בלבד לפני רגע השיא של הצהובים העונה עם פתיחת סדרת רבע גמר היורוליג נגד פנאתיינקוס ויומיים בלבד לאחר ניצחון הליגה ברוממה מול הפועל חיפה, חניכיו של עודד קטש חזרו למגרשם הביתי ולא התקשו בדרך לניצחון ביתי נוסף שהאריך את רצף הניצחונות המרשים.

כחלק מן הרצון לשמור כוחות לקראת פתיחת הפלייאוף עודד קטש ביצע רוטציות נרחבות בסגל ושיתף את כל שחקני הסגל שלו. רומן סורקין הוביל את רשימת קלעי המנצחת עם 21 נקודות ו-9 כדורים חוזרים, ג׳יימס ווב וג׳ו תומאסון הוסיפו 11 נקודות כל אחד.

בעקבות הניצחון סיימה מוליכת הטבלה את הסיבוב השני ותתרכז במשחקי היורוליג. ביום שלישי יעלו הצהובים על הפרקט באואקה למשחק הראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד פנאתינייקוס, ביום חמישי ישובו הקבוצות לפרקט למשחק השני בסדרה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

ג׳בונטה רדיק חתם בהפועל גליל עליון

הפועל גליל עליון הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של הסנטר ג׳בונטה רדיק. הסנטר האמריקאי יחזק את סגלו של ברק פלג ויחליף את שון מילר שעזב את הארץ בשל המצב הביטחוני. הסנטר הצטרף להפועל חיפה לפני כשלושה חודשים אך לאחרונה נדחק מן הרוטציה וכעת ינדוד ליעד חדש.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר