הארכה, מהפך וסל ניצחון על הבאזר: ערב דרמטי בכדורסל הישראלי

לאחר הארכה, קריית אתא חזרה מפיגור מאוחר, גברה על נס ציונה בפעם השנייה תוך שבועיים (96:101) • הפועל חיפה ביצעה עוד מהפך גדול בדרך לניצחונה העשירי העונה, 96:98 בחוץ על הרצליה • אילת קטעה רצף של ארבעה הפסדים עם ניצחון כפול העונה על עפולה, 65:67 בבגין, מסל ניצחון של סטוארט 1.3 שניות לסיום

שחקני הפועל חיפה מאושרים, הערב. צילום: אלן שיבר

שלושה משחקים נערכו הערב (שני) בליגת העל בכדורסל וסיפקו לנו הארכה דרמטית, מהפך דרמטי וסל ניצחון על הבאזר.

עירוני קריית אתא – נס ציונה 96:101

המאבק על הכניסה לבית העליון נפתח מחדש: אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים, עירוני קריית אתא ניצחה את עירוני נס ציונה במותחן גדול שנמשך 45 דקות באולם רמז, 96:101 שהעלה אותה למאזן 11:11 ושם אותה במרחק נגיעה מבני הרצליה השישית. החבורה של שרון אברהמי אמנם לא תלויה בעצמה, אבל אם תנצח בבאר שבע ואת עפולה, סיכוייה להיכנס לבית העליון נראים טוב כרגע.

בני הרצליה – הפועל חיפה 98:96

לפני קצת יותר מחודש, כשבמאזנה חמישה ניצחונות בלבד ובפיגור 23 נקודות בלב המושבה במחצית השנייה, הפועל חיפה עוד הייתה עמוק בבוץ של התחתית. את אותו משחק כזכור היא ניצחה בקאמבק הגדול של השנה בליגת ווינר סל – ומאז היא מבצעת מהפכים על בסיס כמעט שבועי. הערב (שני) היא האריכה את רצף הניצחונות הארוך ביותר שלה בשנות ה-2000 לחמישה, כאשר מחקה מינוס 14 באולם היובל וגברה על בני הרצליה 96:98.

עמית גרשון מול הגנת הרצליה, צילום: אלן שיבר
בן שמחון בדרך לסל, הערב, צילום: אלן שיבר

הפועל אילת – הפועל עפולה 65:67

הפועל אילת לא רשמה העונה הרבה ניצחונות עד כה, אבל אחד מבין חמשת אלה שהיו לה ערב המחזור הנוכחי הושג בחוץ מול הפועל עפולה. הערב, במשחקם הביתי מול החבורה של רועי פרל, הדרומיים רצו להשלים ניצחון כפול לראשונה העונה על קבוצה כלשהי בליגת ווינר סל – ובסיומו של מותחן אכן עשו זאת, עם 65:67 צמוד באולם בגין. בכך קטעו חניכיו של יוריצה גולמאץ רצף של ארבעה הפסדים, והתרחקו מעט מהתחתית עם מאזן 15:6 – ניצחון אחד יותר מהפועל באר שבע/דימונה ומהפועל "נופר" גליל עליון, שתי האחרונות בטבלה.

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר