חמישה ימים אחרי הלינץ' באוהד הפועל חיפה, זה העונש שקיבלה הפועל תל אביב

ועדת המשמעת קבעה שהאדומים ישלמו על ההתנהגות הברוטלית של אוהדיהם עם ארבעה משחקי רדיוס, שניים מהם עם קהל במרחק של 75 ק"מ מהאולם הביתי • ל"ישראל היום" נודע כי הפועל תל אביב תבקש לארח באולם אנרבוקס בחדרה או ברוממה בחיפה

חיובים - פודקאסט הכדורסל של "ישראל היום" - פרק 74

חמישה ימים לאחר האירועים הקשים בסיום משחק ההפסד של הפועל תל אביב להפועל חיפה בהיכל קבוצת שלמה ותקיפת אוהד חיפה על ידי מספר אוהדי הפועל תל אביב, קבעה היום (חמישי) ועדת המשמעת של איגוד הכדורסל את עונשם של האדומים - וגזרה על הקבוצה ארבעה משחקי רדיוס.

ועדת המשמעת קבעה כי שני משחקי רדיוס יהיו עם קהל וייערכו במרחק של 75 קילומטרים מהיכל קבוצת שלמה, ואילו השניים נוספים ייערכו ברדיוס של 35 ק״מ. כמו כן נענשה הקבוצה בהפחתת שלוש נקודות על תנאי לשנה וחויבה בהכנת תוכנית לגבי אבטחת המשחקים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

ל"ישראל היום" נודע כי הפועל תל אביב תבקש לארח את משחקי הרדיוס שלה, לאחר בדיקות שנערכו מראש בימים האחרונים, באולם אנרבוקס בחדרה או באולם רוממה בחיפה.

כזכור, התובע המשמעתי של איגוד הכדורסל ביקש לגזור עונש של ארבעה משחקי רדיוס על הקבוצה ובנוסף לסגור את יציע אוהדי הקבוצה במשחק הדרבי הקרוב נגד מכבי תל אביב בתחילת השבוע. בסיכום החלטתו ציין כי "האירועים החמורים יכלו בקלות להסתיים במותו של האוהד. העונש החמור אינו משקף רק ענישה לקבוצה אלא גם דאגה לשלומם של כלל האוהדים ושאיפה להרחיק גורמים עבריינים מהאולם, בטרם ישלם אוהד בחייו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר