"לא רוצים חוליגנים": העצומה של אוהדי הפועל תל אביב

בעקבת ההתפרעות בתום ההפסד להפועל חיפה, בעלי מנויים פתחו עצומה שנועדה לגבות את ראשי המועדון במאבק נגד האוהדים האלימים: "אנו איתכם בכל הפעולות הנדרשות שתנקטו למיגור האלימות והרחקת החוליגנים מקהילתנו" • היעד - 10,000 חתימות

אוהדי הפועל תל אביב בדרייב אין. צפויים לספוג עונש קשה. צילום: אלן שיבר

הספורט הישראלי עדיין מזועזע מאירוע האלימות שהתרחש אמש (שבת) בסיום משחקה של הפועל תל אביב בדרייב אין. דקות בודדות לאחר תום ההפסד 88:87 להפועל חיפה, מספר אוהדים של הקבוצה המקומית רדפו אחרי אוהדי היריבה עד לצד השני של הפרקט, והכו אותם עד כדי כך שהפצועים נאלצו להתפנות לבית החולים.

דירקטוריון הפועל תל אביב הורה היום על שורת צעדים שנועדו להיאבק באלימות במועדון, וביניהם סגירת יציע 1 המאכלס את אוהדי האולטראס שממנו יצאו הפורעים למתקפה. כמו כן גם תובע איגוד הכדורסל הגיש דוח חריף עם המלצה לענישה קשה, וכעת הגיע תורם של אוהדי הקבוצה להגיב.

אלימות בין מחנות האוהדים של הפועל תל אביב להפועל חולון בסיום המשחק בין הקבוצות // צילום: תומר גבעתי

בעלי המנויים היקרים של הפועל תל אביב פתחו עצומה שכותרתה "לא רוצים חוליגנים בהפועל". בעצומה עצמה נכתב: "זוהי קריאה לכל אוהדי הפועל תל אביב כדורסל וגם לאוהדים השפויים מבין האולטראס. אני החתום מטה, אוהד שהפועל תל אביב יקרה לליבו, מגנה כל אלימות פיזית או מילולית ומביע תמיכה מלאה בעופר ינאי, אבי זידנברג, רמי כהן וכל הנהלת המועדון. אנחנו איתכם בכל הפעולות הנדרשות שתנקטו למיגור האלימות והרחקת החוליגנים מקהילת הפועל תל אביב בכדורסל".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

העצומה, שכאמור נפתחה בעקבות אירועי אמש, מבקשת לגייס 10,000 חתימות. קישור לעצומה מצורף כאן

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר