רומן סורקין. משחק חשוב למכבי. צילום: Dragan Tesic and Djordje Kostic

נקבע מועד חזרה משוער לסורקין. מכבי ת"א יודעת: זה הקרב הגדול של הקיץ

הישראלי שמתח את הרצועה הצידית בברך יחמיץ את שבוע היורוליג הכפול ועשוי לשוב מול ולנסיה בעוד שבועיים • ג'וש ניבו מסיים חוזה, מבוקש ביורוליג וישודרג כלכלית, אך האם יעשה זאת במדים הצהובים?

סנטר מכבי תל אביב רומן סורקין, שנפצע לפני כשלושה שבועות במהלך משחקה של נבחרת ישראל נגד פורטוגל ואובחן לאחר בדיקת עם MRI עם מתיחה ברצועה הצידית של הברך, צפוי לשוב לפעילות בעוד כשבועיים, כך נודע ל"ישראל היום".

שחקן הפנים של הצהובים לא התאמן עם הקבוצה בשבועות האחרונים באופן סדור ועל פי הערכות הרפואיות ישוב לאימונים מלאים עם מגע בעוד כעשרה ימים. אם הכל ילך כמתוכנן צפוי הסנטר לשוב לפעילות בעוד כשבועיים. סורקין שיחמיץ ככל הנראה את השבוע כפול של הצהובים ביורוליג בשבוע הבא נגד וילרבאן הצרפתית ובאיירן מינכן הגרמנית, עשוי לשוב למגרשים לקראת משחק הקבוצה נגד ולנסיה הספרדית. סורקין מעמיד השנה במפעל ממוצעים של 7.5 נקודות ו-3.6 כדורים חוזרים.

בנושא אחר, סנטר הצהובים ג׳וש ניבו שנבחר אמש לשחקן המצטיין של של התמודדות נגד הכוכב האדום אמש ורושם את עונתו הטובה ביותר בקריירה זוכה לעניין רב בקרב קבוצות היורוליג. ניבו שמיוצג על ידי סוכן העל מישקו ראזנטוביץ׳ מסיים את חוזהו בצהוב בקיץ הקרוב וצפוי להיות אחת השמות המבוקשים ביותר בשוק הסנטרים שנחשב לצפוף ומצומצם מאוד.

במועדון מודעים לשיפור הבולט ביכולתו של הסנטר ומעוניינים להאריך את חוזהו, אך מודעים לתחרות הגדולה בשוק ומבינים כי השארתו תהיה לאתגר הגדול ביותר של הקיץ מבחינתם. ניבו חתם בקיץ 2022 על חוזה לשתי עונות בצהוב בחוזה שעומד על פי הערכות על כ-800 אלף דולרים בעונה. השיפור ביכולתו ורצונו לשדרוג כלכלי תהווה אתגר כלכלי לצהובים שייאלצו להתחרות עם אריות המפעל שיכולות לשלם מיליון דולרים ויותר לשחקן בעונה, סכומים איתם יתקשו הצהובים בעונה שתושפע ככל הנראה מן המלחמה להתמודד איתם. הסנטר מעמיד העונה ממוצעי שיא בקריירה במפעל עם 10.5 נקודות ו-7.0 כדורים חוזרים.

מבוקש ברחבי היורוליג. ג'וש ניבו, צילום: Djordje Kostic
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
 
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו