ישראלי נוסף על הכוונת: המטרות הבאות של הפועל ירושלים

אחרי החזרתו של נמרוד לוי, בבירה מנהלים מגעים גם עם איתי מושקוביץ' מהפועל חיפה • במועדון ממשיכים לעבוד במרץ על הרחבת תשתית הקבוצה - שתתאים ליורוליג

חיובים - פודקאסט הכדורסל של "ישראל היום" - פרק 68

הפועל ירושלים השלימה אמש (שבת) מהלך מרשים עם החתמתו של נמרוד לוי לשלוש וחצי שנים במועדון ובכך השיבה את הפורוורד לקדנציה שנייה במועדון.

ההחתמה המחודשת של לוי בבירה עשתה לא מעט רעש בכדורסל הישראלי והצהירה יותר מהכל שהאדומים מכוונים בשנית להתחרות ולצרף את השחקנים הישראלים הטובים ביותר שקיימים בשוק, שיטת עבודה אותה מקדם בעלי הקבוצה מתן אדלסון מיום הצטרפותו למועדון.

במועדון לא מתכוונים לעצור בזה ומחפשים בשוק עוד ישראלים שיוכלו לחזק את הקבוצה. השם החם כעת הוא של איתי מושקוביץ׳ שמנהל מגעים מתקדמים עם הקבוצה כאשר גם השיחות עם קבוצתו הפועל חיפה נמשכות ברקע ובבירה מקווים הצדדים יגיעו להבנות ועסקת העברתו תושלם בימים הקרובים.

במועדון לא מסתירים את העובדה שהבעלות החדשה והדרך שמתווה מתן אדלסון מאפשרת להם לבצע מהלכים ומספקת אמצעים לעשות דברים ולתכנן שבעבר לא היו אפשרים באמצע העונה, על המגרש ומחוץ לו.

איתי מושקוביץ'. מתקרב להפועל ירושלים, צילום: מאור אלקסלסי
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

לפני מספר שבועות נפגשו ראשי הקבוצה עם הנהלת היורוליג. בפגישה הציגו אנשי ירושלים את חזונם ואת שלבי ההתפתחות שעובר במועדון. במועדון הרחיבו בשבועות האחרונים את הנהלת הקבוצה והגדילו מספר העובדים במועדון, גידול שנוצר במטרה לבנות תשתית למועדון שמאפיינת מועדוני יורוליג.

במועדון עמלו בשבועות האחרונים גם על שיפוץ הארנה. לצד שיפור נראות היציעים והאקוסטיקה באולם על ידי מערכת הגברה חדשה, לארנה הוזמן במיוחד פרקט חדיש שיגיע לארץ בהמשך השנה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר