כיסים עמוקים: שכר שחקני הפועל תל אביב נחשף

העלייה המשמעותית בתקציב של האדומים מאפשרת להם להחתים כמעט כל שחקן שירצו • קייל אלכסנדר ובריאן אנגולה הם המשתכרים הבכירים עם 450 אלף דולר • כמה מרוויחים ג'ייקובן בראון והישראלים?

ג'ייקובן בראון. השתדרג. צילום: אלן שיבר

בעוד כמה שנים נדע אם קיץ 2023 יהיה אבן דרך בספרי ההיסטוריה של הפועל ת"א, או גחמה חולפת שתעבור מן העולם בתוך זמן קצר, כמו גחמות עבר אחרות בספורט הישראלי. סביר להניח שלתוצאות המקצועיות של העונה הקרובה תהיה השפעה על ההמשכיות בהתפתחות האדומים.

בלעדי: שכר השחקנים המלא של מכבי תל אביב.

בלעדי: שכר השחקנים המלא של הפועל חולון.

בינתיים אפשר לומר שהתהליך הבריא נמשך ומתעצם. כבר כמה שנים שהאדומים מתקדמים משנה לשנה. זה מתבטא לא רק מבחינה תקציבית, אלא גם מבחינה ניהולית ומקצועית. צוות המשרד התרחב, המעטפת סביב הקבוצה גדלה והתמקצעה, הצד הפיזיולוגי שודרג, וכמובן התקציב, שכבר עלה משמעותית בעונה שעברה, קפץ מדרגה או שתיים נוספות בקיץ הנוכחי.

אנגולה. המשתכר הבכיר יחד עם אלכסנדר, צילום: Getty Images

בשנים הקודמות, כולל בקיץ שעבר, שחקנים רבים שהיו על הכוונת של הצוות המקצועי העדיפו ללכת למקומות אחרים, מסיבות כספיות ואחרות. בקיץ 2023 כמעט כל שחקן שהפועל ת"א רצתה - היא הביאה. יש אולי שם אחד או שניים שהאדומים העדיפו יותר מאשר השחקנים שחתמו בסופו של דבר. הסיבה היא בעיקר תקציבית, אבל גם להשתתפות ביורוקאפ עונה נוספת, ולהתנהלות שכאמור שודרגה יש השפעה גדולה על הרצון של שחקנים להגיע לצד האדום של ת"א.

אוהדי הפועל תל אביב, צילום: דני מרון
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

חיובים - פודקאסט הכדורסל של "ישראל היום" - פרק 42

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר