מונאקו הפרה את ההסכם, מאות אוהדי מכבי תל אביב לא יוכלו לעודד את קבוצתם במשחק 5

הקבוצה מהנסיכות העבירה כ-150 כרטיסים בלבד לצהובים, מה שגרם למועדון לבטל את הוצאת המטוס המיוחד עבור האוהדים • כל הפרטים

אוהדי מכבי ת"א במונאקו. צילום: מכבי ת"א

לאחר שגברה על מונאקו ואיזנה את הסדרה בין הקבוצות, מכבי תל אביב תטוס ביום שלישי לצרפת ותפגוש ברביעי את הקבוצה מהנסיכות למשחק החמישי והמכריע בסדרת רבע גמר פלייאוף היורוליג, כאשר המנצחת להעפיל לפיינל פור.

לאחר צמד המשחקים המוקדמים בסדרה שהתקיימו בסאל גסטון מידיין בהם סיפקו 600 אוהדים צהובים אווירה מחשמלת וביתית, הפעם פעלו הצרפתים על מנת לצמצם את כמות הכרטיסים שיעבירו לאוהדים הישראלים.

לאחר משחק מספר 4 הגיעו ראשי הקבוצה הישראלית והצרפתית להבנות והסכמות כי הקבוצה מהנסיכות תעביר 450 לאוהדי מכבי תל אביב, כמות זהה לכמות שהועברה בסופו של דבר בסיום המשחק הראשון.

אולם בשל החשש מזליגת כרטיסים ואווירה ביתית לצהובים במשחק החמישי והמכריע החליטו ראשי מונאקו להפר את הסכם ג'נטלמני שנעשה בין הצדדים והעבירו לתל אביבים 150 כרטיסים בלבד, שליש מהכמות שהובטחה, סכום שישמש את הקבוצה לאוהדיה, לבעלי תפקידים ומשפחות השחקנים.

הסיבה לטענת אנשי מונאקו להורדה בכמות הכרטיסים ולהקצאה החדשה היא בשל דרישות המשטרה והאבטחה המקומית

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בשל שינוי ההחלטה ייאלצו הצהובים ככל הנראה לבטל את הוצאת המטוס החכור שיועד לצאת בבוקר המשחק לניס ומשם לנסיכות, מטוס שעתיד היה להכיל בתוכו כ-300 אוהדים צהובים בטיסת אוהדים מיוחדת למשחק. כתוצאה מכך מאות אוהדים עשויים לאבד את מקומם במגרש ולא יוכלו לעודד את קבוצתם כתוצאה מביטול ההסכם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר