פרסום ראשון: סטפאנוס דדאס מועמד לאמן את הפועל חולון בעונה הבאה במידה וגיא גודס יעזוב

ל"ישראל היום" נודע כי אקס הסגולים עשוי לעמוד על הקווים בהיכל טוטו בעונה הבאה במידה והמאמן שהוביל את הקבוצה לאליפות יחליט לעזוב • גם דן שמיר בתמונה

דדאס, צילום: מאור אלקסלסי

לאחר שבועיים ללא משחק, האלופה הפועל חולון תחל הערב (ראשון) את דרכה במשחקי הבית העליון במפגש חוץ מסקרן בהיכל מנורה מבטחים מול מכבי תל אביב.

בעוד הקבוצה נאבקת על תואר האליפות, בסיום העונה יצטרכו לשבת ראשי המועדון עם מאמן הקבוצה גיא גודס ולקבל החלטות לגבי המשך ההתקשרות. המאמן הוותיק שהוביל את הסגולים לאליפות בשנה שעברה ולהעפלה היסטורית לחצי גמר הפיינל פור בליגת האלופות, מסיים את חוזהו במועדון בקיץ הקרוב כאשר לצדדים יש אופציה להארכת ההתקשרות.

ל״ישראל היום״ נודע כי במידה וגודס לא ימשיך בתפקידו והצדדים יחליטו על פרידה משותפת בסיום העונה, סטפנוס דדאס, מאמן הקבוצה לשעבר, נחשב למועמד מוביל להחליפו כאשר גם מועמדתו של האקס דן שמיר לתפקיד תבחן.

המאמן היווני בן ה-40 נבחר למאמן העונה בליגת העל ב-2021 והוביל את הפועל חולון לרבע גמר ליגת האלופות. בעונה שעברה עבר לאמן את א.א.ק אתונה היוונית, וסיים את השנה כעוזרו של דימיטריס איטודיס בצסק"א מוסקבה. העונה משמש כעוזרו של איטודיס בפנרבחצ׳ה.

שמיר, צילום: אודי ציטיאט
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

שמיר בן ה-48 שהדריך את הקבוצה בעברו בשתי קדנציות שונות, מאמן מחוץ לישראל ב-4 השנים האחרונות במהלכן שימש כמאמנה של ניו זילנד ברייקרס מהליגה האוסטרלית ועוזר המאמן של אטורה מסינה במילאנו. המאמן הישראלי לא הסתיר את רצונו לשוב לישראל בקיץ הקרוב וייתכן כי האקסית נחשבת לאופציה טובה עבורו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר