מבוכה בברלין: אוהדי הפועל תל אביב התפרעו, הטיסה לישראל בוטלה

טיסת איזי ג׳ט מגרמניה שעליה מאות אוהדים אדומים בוטלה לפני זמן קצר, נוכח התפרעויות • כל יושבי המטוס פונו והתבקשו למצוא טיסה חלופית

אוהדי הפועל ת"א. הטיסה בוטלה, צילום: אלן שיבר

טיסת איזי ג׳ט מברלין שעליה מאות אוהדי הפועל תל אביב בוטלה לפני זמן קצר (שישי), נוכח התפרעות של האוהדים במטוס. כל יושבי המטוס, פונו מהמטוס והתבקשו למצוא טיסה חלופית.

כזכור, ביום שלישי האחרון הפסידה הפועל תל אביב בהמבורג במסגרת משחק נגד הקבוצה המקומית במפעל היורוקאפ. גם באולם עצמו הדליקו האוהדים האדומים אבוקות והם צפויים לקנס גבוה מהנהלת המפעל.

בעלי כרטיס טיסה סיפרו ל"ישראל היום" בעודם בשדה התעופה ממתינים למזוודות: "אמרו לנו שהסיבות שהטיסה נדחתה היא סיבה טכנית שקשורה בתנאי ההעסקה בשדה. ושהטיסה תצא מחר בבוקר. אני לא יכול להגיד שהאוהדים של הפועל תל אביב כאן הם האנשים הכי תמימים שראיתי, אבל לטענת הגרמנים מדובר בתקלה טכנית. נקווה שהמזוודות יגיעו והטיסה תצא מחר בבוקר".

תגובת איזי ג'ט: "אנו יכולים לאשר שטיסה EZY5205 מברלין לתל אביב שהייתה אמורה לצאת היום (9.12.2022) נדחתה בלילה עקב עיכוב בשירותי הקרקע בנמל התעופה בברלין, שהוביל לכך שצוות המטוס הגיע לשעות הפעילות המקסימליות המוסדרות בחוק".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"אנו עושים כל שניתן כדי למזער את אי הנוחות ולספק לינה וארוחות לנוסעים שזקוקים לכך. בטיחות ורווחת הלקוחות והצוות שלנו הם בראש סדר העדיפויות של החברה ולמרות שהעיכוב אינו בשליטתנו ברצוננו להתנצל בפני הלקוחות על אי הנוחות שנגרמה להם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר