ממחזיקת הגביע לאלופה: שון דאוסון חתם בהפועל חולון

הגארד/פורוורד (28, 1.97 מ') מצטרף לסגולים לעונה אחת, אחרי שהמגעים מול נמרוד לוי פוצצו • גיא גודס: "מאמינים ביכולות שלו כישראלי הבכיר לתת לנו יצירתיות"

שון דאוסון. החתמה מרשימה לאלופה, צילום: הפועל חולון

לא חיכתה. הפועל חולון הודיעה היום (שלישי) על הצטרפותו של שון דאוסון לעונה אחת, עם אופציה לאחת נוספת.

הגארד/פורוורד (28, 1.97 מ') העמיד בעונה האחרונה בבני הרצליה ממוצעים של 9.7 נק' ו-3.6 רב' למשחק. הגעתו של דאוסון לחולון תהיה עבורו סגירת מעגל שכן אביו, ג'ו, החל את הקריירה שלו בישראל במדים הסגולים.

מאמן הקבוצה, גיא גודס: "שמחים על הצטרפותו של שון להפועל חולון. אנחנו מאמינים ביכולות שלו כישראלי הבכיר לתת לנו יצירתיות. מדובר בשחקן עם יכולת לעשות נקודות בהרבה דרכים. בהצלחה".

יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, הוסיף ואמר: "שמח מאוד שהצלחנו לצרף את שון לשורות האלופה, אין לי ספק שהוא יוסיף לנו המון ויעזור לנו להשיג את היעדים שהצבנו לעצמנו. לשחק בהפועל חולון וללבוש את המדים הסגולים של אלופת המדינה זה כבוד וזאת זכות ולא ברירת מחדל ואני שמח ששחקן מוכשר, שהוכיח כבר בעונה הקודמת שהוא חוזר לאיכויות שהכרנו ממנו בעבר, בחר באפשרות הזאת על פני הצעות אחרות.

שון ואנחנו נחושים להמשיך להתחרות על כל התארים והחתמתו יחד עם הרצון שלו להגיע למקום שבו אביו ג'ו התחיל את הקריירה בישראל רק מגבירה את הדמיון שיחד עם הקהל המיוחד שלנו אין לי ספק שמחכה לו עונה מוצלחת ומרגשת. כמו כן, זאת בהחלט הצהרת כוונות שלנו שאנחנו עושים ונעשה הכל על מנת להעמיד סגל חזק, איכותי ואטרקטיבי שיתמודד גם העונה על כל התארים".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כפי שפרסמנו אמש (שני) המגעים בין נמרוד לוי להפועל חולון היו על סף פיצוץ, לאחר שכבר השחקן הישראלי המצטיין של העונה האחרונה היה קרוב לחתימה בקבוצה. בעקבות ההתפתחויות, שמו של שון דאוסון שזכה בעונה האחרונה בגביע המדינה והגיע לגמר הפלייאוף עם בני הרצליה, עלה כמועמד וכעת הוא מצטרף רשמית לאלופה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר