צ'אבי: "מרגיש חסר אונים. נעשה את הכל כדי להחזיר את ברצלונה"

אחרי ההדחה הכואבת והנדירה מליגת האלופות, הקטאלונים מחפשים כיוון ותשובות • המאמן לא התחמק: "קיוויתי שדברים ייראו אחרת וזו גם מכה עבורי. עכשיו נהיה חייבים לזכות בליגה האירופית" • סרחיו בוסקטס:" מרגיש רע מאוד, זה לא מגיע לאוהדים שלנו"

ברצלונה חוטפת תבוסה במינכן, אמש, צילום: אי-פי

מאז 2001 ברצלונה לא הודחה בשלב הבתים של ליגת האלופות, אבל אמש נפל דבר כאשר הקטאלונים הובסו 3:0 על ידי באיירן מינכן, סיימו במקום השלישי בבית ו' כשבמאזנם 7 נקודות ורק שני שערי זכות. למרות שצ'אבי העלה את ההרכב החזק ביותר שעמד לרשותו, קבוצת הפאר (לשעבר?) נעלמה על הדשא באליאנץ ארנה ולמעשה לא היוותה יריבה ראויה לבווארים, שמצדה ניצחה בעוד משחק לפרוטוקול.

אחרי השריקה הכואבת, המאמן לא התחמק מהשאלות הקשות, וניסה להסביר מה טומן העתיד לקבוצתו: "אני מרגיש אחראי למצב, בדיוק אמרתי לשחקנים שאנחנו לא קבוצה שיכולה להיות בליגה האירופית, אבל עכשיו נצטרך לזכות במפעל הזה.

"נכון לעכשיו, אני מרגיש חסר אונים, אבל נעשה את הכל כדי להחזיר את ברצלונה לימים הטובים שלה. קיוויתי שדברים ייראו אחרת וזו גם מכה עבורי כמאמן, אבל עכשיו אנחנו בליגה האירופית ונצטרך לנצח את כל המשחקים ולזכות שם בתואר".

טר שטגן ושחקני ברצלונה. תבוסה במינכן, צילום: AP

"המציאות היא שבאיירן מינכן קבוצה טובה יותר מברצלונה", לא התחמק צ'אבי, "אנחנו נשחק בליגה האירופית, אבל זה ממש לא המקום שלנו. לא היינו מספיק תחרותיים לכן גם נצטרך לשנות מספר דברים בקבוצה".

בעקבות ההדחה מהמפעל היוקרתי באירופה, ברצלונה הפסידה כ-20 מיליון יורו, אבל למרות ההפסד הכספי, סרחיו בוסקטס בוחר להאמין כי עדיין ניתן להציל את העונה: "אנחנו משחקים בליגה האירופית ונצטרך להישאר עם הפנים קדימה. אני גם חושב שהסגל שלנו מספיק טוב כדי לזכות במפעל, זה בהחלט יעזור לנו.

צ'אבי מתקשה להאמין. נפל לליגה האירופית, צילום: אי-פי
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"זה פשוט לא מה שמגיע לאוהדים שלנו ולכן אנחנו מרגישים עכשיו מאוד רע. המצב קשה, וזה כואב לנו מאוד. אם היו לנו יותר נקודות, לא היינו במצב הזה. לא שיחקנו טוב בשני המשחקים הראשונים, ואנחנו בנינו לעצמו את כל הבלגן הזה..".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר