לא נגמר להם: וונדה נארה ומאורו איקרדי ממשיכים להפתיע

מסתבר שעוד מוקדם להוציא את הממחטות: למרות שכוכב פריז סן ז'רמן כבר הספיק לחתום על מסמכי הגירושין, אשתו והסוכנת שלו פרסמה פוסט מפתיע בו הודיעה כי החליטה למחול על הבגידה: "הנשמות שלנו עייפות מבכי, בחרנו לשוב אחד לזרועות השניה"

וונדה נארה ומאורו איקרדי. אהבת אמת או ספין תקשורתי?, צילום: אינסטגרם

העולם כבר הוציא את הממחטות אחרי שהיה נראה כי סאגת מאורו איקרדי ואשתו וונדה נארה עומדת בפני פיצוץ סופי. השניים כבר הספיקו לחתום בשבוע שעבר על מסמכי הגירושין אחרי הבגידה של מאורו עם חברתה הטובה של נארה, אבל אז הגיע הטוויסט המעניין בעלילה.

אמש הרעייה והסוכנת של חלוץ פ.ס.ז' העלתה פוסט באינסטגרם בו סיפרה כי בעלה הקדיש לה מכתב אהבה מרגש במיוחד ממש אחרי חתימת המסכמים על גט, וונדה הבהירה שהיא הפעם מוכנה לסלוח וכל הבושות ברשתות החברתיות בשבוע האחרון, פשוט הפכו להיסטוריה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Wanda nara (@wanda_icardi)

״הבנתי פתאום שגם אם יש לי הכל, אם אני בלעדיו - אז אין לי כלום", ריגשה וונדה את ההמונים והעוקבים, "אני בטוחה שהתקופה הרעה הזו שאנחנו עוברים תחזק אותנו כזוג וכמשפחה. הדבר החשוב הוא שלשנינו היה את החופש לשים מאחורינו שמונה שנים של היסטוריה, אבל הנשמות שלנו עייפות מבכי, בחרנו לשוב אחד לזרועות השניה. אני אוהבת אותך מאורו איקרדי".

וונדה נארה. הערצה עצמית וכמעט לב שבור, צילום: אינסטגרם

כנראה שהשיר 'איך שגלגל מסתובב לו', נכתב על וונדה נארה. כי למי שמי שלא זוכר, אותה וונדה בגדה בבעלה הקודם, מקסי לופס, כשהחליטה לפתוח ב-2014 ברומן לוהט עם החלוץ הארגנטינאי, בזמן שהייתה נשואה ללופס (שבאותו זמן היה החבר הכי טוב של איקרדי).

     

View this post on Instagram

           

A post shared by 𝕄𝔸𝕌ℝ𝕆 𝕀ℂ𝔸ℝ𝔻𝕀 (@mauroicardi)

כך או כך, ומה שבטוח זה שאחרי כל תשומת הלב שקיבלה רעייתו של מאורו בתקשורת, אי אפשר לא לשים לב להשקת מותג האיפור החדש שלה. מבולבלים? גם אנחנו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
וונדה נארה. איך שגלגל מסתובב לו,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר