לברון ג'יימס מול דני אבדיה. צילום: רויטרס

לברון ג'יימס בדרך לישראל: כמה צפוי לעלות המהלך המפתיע?

אחרי שהצליח להטריל את כל אוהדי ה-NBA ולוס אנג'לס לייקרס מסביב לגלובוס, קינג ג'יימס חשף כי "ההחלטה" שלו היא בסך הכל תרגיל שיווקי לפרסום בקבוקי הקוניאק הממותגים החדשים שלו עם הנסי • אז כמה עולים הבקבוקים שכבר קיימים בארץ וכמה יעלו הבקבוקים הממותגים החדשים?

ה-NBA, עולם הכדורסל וארצות הברית - כולם נכנסו לסחרור של שעות ארוכות סביב ההצעד המסתורי בו נקט כוכב לוס אנג'לס לייקרס, לברון ג'יימס. השחקן האגדי בן ה-41, ששמועות רבות על עתידו מתרוצצות מאז סיום העונה שעברה, צייץ ברשת X סרטון בן 10 שניות בלבד, בו הוא נראה צועד ומתיישב על כיסא מול מראיין, כשהוא מצרף את הכיתוב: "החלטת כל ההחלטות".

לאיש לא היה מושג למה קינג ג'יימס התכוון, אבל זה הספיק כדי לעשות רעש גדול, למשל כמו הקפצה במאות אחוזים של מחירי הכרטיסים למשחקיה של הלייקרס, זאת מתוך הבנה - או יותר נכון ניחוש - כי יש כאן רמז גדול לקראת עונת פרישה. לדוגמה, כרטיס למשחק חוץ של הלייקרס התייקר בלילה שלאחר פרסום סרטון הטיזר מסכום של 85 דולר ל-445 דולר.

לברון ג'יימס, צילום: רויטרס

אבל אפשר להירגע. אחרי מוקדם יותר השבוע הוא אמר: "איני יודע מתי יגיע הסוף, אבל הוא קרוב יותר ממה שנדמה", והדאיג את כל אוהדיו, בסוף מדובר בסך הכל לפרסומת למותג השתייה האלכוהולי "הנסי". לברון מפרסם באופן תדיר יינות ומשקאות אלכוהולים שבבעלותו ברשתות החברתיות והצעד הזה, במקביל ליום המבצעים של אמאזון, נועד כדי להביא כמה שיותר עניין.

לברון ג'יימס, צילום: AP

לברון גם התלוצץ עם עוקביו ברשת X כששיתף את הפרסומת של "הנסי" איתו. מצד אחד האוהדים נרגעו כי לא מדובר בהודעת פרישה, מצד שני הם זועמים על הכנסת פאניקה מיותרת. בשנים האחרונות הוא השתעשע מספר פעמים בנושא של הפרישה, בין אם בסיומי עונות ובין אם בפרסומות שונות, אבל גם הוא לא נתן לעצמו תאריך, לפחות לא בצורה רשמית. הוא יסיים העונה את חוזהו בלוס אנג'לס לייקרס ויהיה שחקן חופשי בקיץ הבא.

לברון ג'יימס, צילום: Jayne Kamin-Oncea-Imagn Images

ועכשיו למשקה עצמו, מותג הקוניאק המצליח כבר מחזיק בשיתוף פעולה עם קינג ג'יימס, כולל בקבוקים ממותגים של הכדורסלן האגדי. בסרטון החשיפה שכלל את "ההחלטה הגורלית" עליה דיבר לברון שהתבררה כתעלול שיווקי, נחשף כי כעת יצאו גם בקבוקים ממותגים נוספים של לברון, אך הפעם של הקוניאק היוקרתי יותר של הנסי.

הנסי VS במהדורת לברון ג'יימס,

הבקבוקים שמוצעים כיום למכירה, גם כאן בישראל, הם של הנסי VS, הקוניאק הפשוט והרגיל של ענקית הקוניאק. כעת, לברון הודיע בפרסומת החדשה כי שמו יתנוסס גם על בקבוקים ממותגים של הקוניאק היוקרתי יותר, הנסי VSOP, כאשר ההבדל הוא בשנות היישון. בעוד ה-VS מיושן לפחות שנתיים, הנסי VSOP מיושן לפחות ארבע שנים. כעת, נותר לראות האם השלב הבא יהיה בקבוקים ממותגים של לברון ג'יימס להנסי XO, מותג הפרימיום שמיושן לפחות 6 שנים ועל פי הערכות בין 12 ל-20 שנים.

הנסי VSOP במהדורת לברון ג'יימס,

אגב, אם התעניינתם, בקבוק ממותג של לברון ג'יימס להנסי VS נמכר כיום בארץ במחיר הנע סביב 160 שקלים, בעוד כאשר יגיעו בקבוקי ה-VSOP הממותגים של קינג ג'יימס ארצה, מחירם צפוי לנוע בין 270 שקלים ל-320 שקלים, כאשר סביר להניח שהמחיר הסופי עוד ייקבע בהמשך.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...