סיליה גולד שגנית אלופת אירופה // איגוד הרמת משקולות האירופי

יש מדליה: סיליה גולד סגנית אלופת אירופה בהרמת משקולות

הישג גדול למרימת המשקולות באליפות אירופה המתקיימת בסופיה, בולגריה, לאחר שזכתה במדליית הכסף בסגנון הדחיקה ושברה פעמיים את השיא הישראלי • מחר תשתתף ניקול רובנוביץ' בקטגוריית משקל עד 76 קילוגרם ותנסה להמשיך את ההצלחות במשלחת הישראלית

העולה החדשה מארצות הברית, מרימת המשקולות סיליה גולד (מאגודת מכבי תל אביב), קבעה הערב (שישי) הישג גדול באליפות אירופה המתקיימת בסופיה, בולגריה, לאחר שזכתה במדליית הכסף בסגנון הדחיקה ושברה פעמיים את השיא הישראלי.

סיליה גולד באליפות אירופה בסופיה, זכתה במדליית הכסף, צילום: איגוד הרמת המשקולות

גולד המתחרה במשקל 71 ק"ג, ומקווה להגיע למשחקים האולימפיים הקרובים בפריז 2024, השיגה בסגנון ההנפה 98 ק"ג בניסיון הראשון שלה, המהווה קילו בודד משיאה הלאומי מאליפות אירופה שנה שעברה, כשנכשלה פעמיים במשקל 101 ק"ג.

בסגנון הדחיקה, הישראלית השיגה 124 ק"ג בניסיון הראשון, והעלתה ל-128 ק"ג, שם לא הצליחה בפעם הראשונה, אך כן בשנייה ובכך שברה את השיא הישראלי בסגנון זה שנקבע בארמניה שנה שעברה, ב-5 קילוגרם, אבל הגדילה לעשות, שסיימה פה שנייה וזכתה במדליית הכסף.

סיליה גולד (ארכיון), צילום: אורן אהרוני

בקרב 2, שילוב התוצאות הכולל, בו מחולק המדליה הבודדת גם במשחקים האולימפיים, השיגה גולד תוצאה של 226 ק"ג, שיפור של 4 קילו בודד, לשיאה הקודם וזה העניק לה את המקום החמישי הכללי, ועשתה צעד נוסף לעבר האולימפיאדה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מחר (שבת), תשתתף ניקול רובנוביץ', בקטגוריית משקל עד 76 קילוגרם ותנסה להמשיך את ההצלחות במשלחת הישראלית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו