פרסום ראשון: מרתון טבריה יתקיים כסדרו גם השנה

למרות הודעת הביטול הדרמטית מלפני חודש, המארגנים הודיעו על צפירת הרגעה בעקבות התערבותו וביקורו של שר הספורט מיקי זוהר בעיר: "בעקבות הלחץ שהופעל, זוהר למד ובחן את הנושא, הבטיח להמשיך ולעזור במימון האירוע"

זינוק מרתון טבריה. צפירת הרגעה, צילום: ספורטפוטגרפי, רונן טופלברג

מרתון טבריה הוותיק הנערך במשך 45 שנה, המשמש גם כאליפות ישראל, יתקיים כסדרו, זאת בעקבות התערבותו של שר הספורט מיקי זוהר, שהבטיח לעזור במימון האירוע.

המרתון, אמור להיות מוזנק בתחילת ינואר ובו צפוי לארח כ-7000 רצים ורצות ב-4 מקצים שונים: מרתון מלא, 10 ק"מ, מקצה חצי מרתון ומקצה בתי הספר לילדים - קילומטר אחד.

במרץ, הודיעה העירייה, כי המרתון בוטל בגלל העליות הגבוהות, כאשר שיקול נוסף שעמד לנגד עיניה של עיריית טבריה בהחלטה לוותר על קיום המרתון, הוא תחרות האיירונמן אליפות המזרח התיכון שנערכה בטבריה בחודש נובמבר האחרון.

משתתפי האיירונמן לעומת אלה של המרתון, מהווים מנוע כלכלי לטבריה - הן לבתי המלון והן לעסקים השונים, שכן מרביתם מגיעים מספר ימים לפני התחרות על מנת לעשות היכרות עם תוואי השטח בו יתחרו ומקיימים אימונים, אלה שעכשיו נפתר הבעיה העיקרית של הממון.

מיקי זוהר עם ראש עיריית טבריה. יש מרתון גם השנה, צילום: דוברת עיריית טבריה

בועז יוסף, ראש עיריית טבריה, אמר ל'ישראל היום': "אנחנו מודים לשר מיקי זוהר, על הבנה והחשיבות בקיום המרתון. מצאנו אוזן קשבת, עם שר שמבין בספורט ומבין בתחום ומקווים להמשיך ולארח בעיר אירועי ספורט נוספים".

"בעקבות הלחץ שהופעל, שר הספורט למד ובחן את הנושא, הבטיח להמשיך ולעזור במימון האירוע. אנחנו לבד לא יכולים לקיים את המרתון, מאחר ורוב הרצים מחוץ מטבריה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
מיקי זוהר עם ראש עיריית טבריה. יש מרתון גם השנה,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר