תיעוד מחריד: בן 60 מת אחרי קטטה במהלך משחק כדורסל תיכונים

ראסל ז'ירו הלך לעולמו לאחר שהיה מעורב בקטטה, שהתרחשה בבית ספר בחטיבת ביניים בוורמונט • הקורבן שנפגע בתגרה, התמוטט ומת על שולחן הניתוחים בבית החולים • צפו בכאוס על הפרקט

בן 60 מת אחרי קטטה במהלך משחק כדורסל תיכונים, צילום: צילום מסך

מוות מיותר בארה"ב. גבר בן 60, שהיה מעורב השבוע "בקטטת הורים", שפרצה במהלך משחק כדורסל בחטיבת הביניים בוורמונט, הלך לעולמו.

עוד פורסם כי השוטרים הגיעו לזירה האירוע בעקבות דיווח שקיבלו על קטטה המונית, בה מעורבים מספר גדול של הורים, שהגיעו לצפות בילידיהם משחקים כדורסל, במסגרת המפגש בין אלבורג לסנט. אלבנס (כיתות ז'-ח). בסרטון שצולם במגרש ושותף גם על ידי NBC , נראים המבוגרים ומספר ילדים מתעמתים זה עם זה כאשר עדיין לא ברור מה בדיוק הצית את הקטטה.

יצוין כי אותה קטטה הסתיימה עוד לפני שהשוטרים הספיקו להגיע למגרש בבית הספר, ורבים מהמשתתפים כבר נמלטו מהמקום, אך ראסל ז'ירו בן ה-60 מאלבורג נשאר במקום, ונזקק לטיפול רפואי, כך מסרה המשטרה.

מהדיווח עולה כי ז'ירו נלקח בבהילות לבית החולים 'נורת'ווסטרן', אך מותו נקבע בחדר הניתוח, כשעדיין לא ברור מהי סיבת המוות המדויקת (זאת תיקבע רק לאחר הנתיחה של אחרי המוות).

ג'יי ניקולס, מנכ"ל איגוד המנהלים של ורמונט, יצא בהצהרה כנה לתקשורת: "אנו שולחים תנחומים למשפחה ועדיין בהלם מהמוות של גירו כתוצאה מהפגיעה הפיזית במהלך התגרה. למרות שאיננו יכולים לדבר ספציפית על האירועים במשחק, ברצוננו להדגיש שספורט בחטיבות הביניים והתיכונים הם חינוכיים והם לטובת התלמידים בלבד. צופים שאינם יכולים להתנהג כראוי - לא אמורים להיות בכזה אירוע!".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר