כריסטיאנו רונאלדו הדהים: "יונייטד בגדה בי, אין לי כבוד לטן האח"

כוכב מנצ'סטר יונייטד ירה לכל הכיוונים בריאיון חסר מעצורים פירס מורגן: "הפכו אותי לכבשה השחורה. מנסים לדחוק אותי החוצה, המאמן וההנהלה. הלכתי בעקבות הלב כי סר אלכס פרגוסון ביקש ממני אבל שום דבר לא התקדם במועדון מאז שעזבתי.."

רונאלדו וטן האח. יורה לכל הכיוונים, צילום: רויטרס

דווקא אחרי הניצחון על פולהאם, כריסטיאנו רונאלדו הרעיד הלילה (בין ראשון לשני) את הממלכה, כשהתראיין לעיתונאי הבריטי, פירס מורגן ויצא בהתקפה חסרת תקדים נגד מנצ'סטר יונייטד. בעקבות אותו ראיון, באנגליה כבר מעריכים – הפנומן הפורטוגלי, ככל הנראה סיים את דרכו באולד טראפורד.

"האמת, אני פשוט מרגיש נבדד", ירה רונאלדו. "לא רק מצד המאמן, אלא מצד מספר מההנהלה. אני פשוט מרגיש שבגדו כי כמה אנשים שלא רצו אותי במועדון לא רק העונה, אלא גם בעונה שעברה. המאמן אריק טן האח? אין לי כבוד אליו כי הוא לא מכבד אותי, ואם אין לך כבוד אליי, לא אכבד אותך לעולם".

עוד סיפר הפנומן הפורטוגלי: "הרגשתי כך גם בשנה שעברה. יונייטד בגדה בי, הם פשוט הפכו אותי לכבשה השחורה. בקיץ שעבר, הלכתי בעקבות הלב כי פשוט סר אלכס פרגוסון ביקש ממני. הוא אמר לי: 'זה בלתי אפשרי עבורך ללכת למנצ'סטר סיטי'. אמרתי לו, 'אוקיי, בוס'. אבל המועדון הזה לא התקדם בכלל, מאז שסר אלכס עזב, שום דבר לא השתנה כאן.

"לא הג'קוזי, לא הבריכה, אפילו לא חדר הכושר, זה כאילו הזמן עצר מלכת. זה מאוד הפתיע אותי כי זה לא אמור להיות כך. חשבתי שאראה דברים שונים, שמישהו התקדם במועדון - אבל לצערי אלה אותם דברים שראיתי בגיל 21.

"האוהדים צריכים לדעת את האמת, אני רוצה רק את הדברים הטובים ביותר עבור המועדון הזה, אבל יש דברים מבפנים, שלא עוזרים לנו להגיע לרמות של סיטי, ליברפול ואפילו ארסנל. מועדון כמו יונייטד תמיד צריך להיות בטופ 3, ולצערי זה לא המצב של המועדון בו אני כיום".

רונאלדו. לא שומר בבטן, צילום: רויטרס

השחקן הוותיק הוסיף: "צריך להרוס משהו כדי לבנות אותו מחדש. מבחינתי, אין בעיה. אני אוהב את יונייטד, אוהב את הקהל. אלכס פרגוסון יודע יותר טוב מכולם שהמועדון הזה לא בדרך בה הוא צריך להיות. כולם יודעים. מי שלא רואה את הברור מאליו הוא פשוט עיוור".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

ואם זה לא מספיק רונאלדו דאג לסגור חשבון עם ויין רוני, שמרבה לבקר אותו בכלי התקשורת בממלכה: "אני לא יודע למה הוא כל כך נגדי. אולי בגלל שהוא סיים את הקריירה ואני עדיין משחק ברמה הגבוהה ביותר. לא אגיד שזה בגלל שאני נראה יותר טוב ממנו...".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר