שחקני מחזיקת הגביע, בני הרצליה, החלו לעשות את דרכם לישראל ובמהלך סוף השבוע נחתו בנמל התעופה בן גוריון צמד שחקני הפנים החדשים - רוברט קרטר ובירם פאיה.
רוברט קרטר אמר בנחיתתו: ״אני מאוד שמח להגיע לישראל. הייתה לי קבלת פנים נהדרת של האוהדים ואני כבר מצפה להתחיל את העונה".
קרטר הוסיף: ״שמעתי על העונה המדהימה שהמועדון עשה בשנה שעברה ואני מאוד שמח להצטרף לחבורה הזאת ורוצה שנשיג דברים גדולים ביחד״.
בירם פאיה: ״שמעתי הרבה על ישראל, אני מוכן לעבוד קשה, לצבור ניסיון ולהראות שאני יכול לשחק ברמות הגבוהות ולעזור לקבוצה להצליח״.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
