ריטואל חוזר: אוהדי בית"ר ירושלים הפגינו מתחת לביתו של משה חוגג
כ-200 אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו למחות מתחת לביתו של הבעלים בת"א • כוחות משטרה רבים הגיעו למקום בעקבות פצצת תאורה שנורתה
Your browser doesn’t support HTML5 audio
כ-200 אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו הלילה (ראשון) להפגין מחוץ לביתו של הבעלים משה חוגג. בהמשך, המפגינים המשיכו לעבר ביתו של יו”ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, ומחו גם שם.
כוחות משטרה רבים הגיעו למקום לאחר שמספר אוהדים ירו פצצת תאורה, שהתעופפה אל מעל המגדל של חוגג ויצרה בהלה בשכונת מגוריו. יצוין שבעת האחרונה חוגג מרבה להסתובב בשכונת מגוריו ולשדר עסקים כרגיל.
מוקדם יותר, בית"ר ירושלים קיבלה ארכה נוספת להעביר את התקציב מהבקרה התקציבית, עד יום ראשון בשעה 12:00 בצהריים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
