מתן רודיטי חיובי לקורונה - לא יתחרה באליפות העולם

בדיקת ה-PCR שביצע עם הנחיתה בבודפשט גילתה כי השחיין במים פתוחים נדבק. המאמן אמיר עופר: "ברור שמדובר באכזבה עבורו ועבורנו"

מתן רודיטי. חלה בקורונה, צילום: GettyImages

שחיין נבחרת ישראל במים פתוחים מתן רודיטי התגלה היום (ראשון) כחיובי לקורונה ולא יוכל לקחת חלק באליפות העולם שתיערך השבוע בבודפשט. לפי פרוטוקול הקורונה של התחרות - יש לבצע בדיקה אחת טרם ההגעה, ועם הנחיתה בהונגריה לבצע שתי בדיקות נוספות - אנטיגן ו-PCR. מתן היה שלילי בבדיקה שביצע בארץ טרם הטיסה ושלילי גם בבדיקת האנטיגן עם הנחיתה, אולם בדיקת ה-PCR הייתה חיובית.

כעת, רודיטי נכנס לבידוד במלון הנבחרת, כאשר יש לציין כי הוא מרגיש מצוין ולא סובל מתסמינים. מתן היה אמור להתחרות במשחה ל-10 ק"מ אשר ייערך ביום רביעי, משחה בו סיים במקום הרביעי במשחקים האולימפיים האחרונים. שאר חברי נבחרת ישראל שליליים בכל הבדיקות ויתחרו כרגיל, כשכבר מחר תזנק למים אווה פביאן למשחה ה-5 ק"מ.

מאמן הנבחרת אמיר עופר מסר: "אנחנו אחרי מחנה אימונים איכותי מאוד ביוון ותקופת אימונים טובה מאוד, מתן נמצא בכושר מצוין וחיכה מאוד לתחרות הזו, כך שברור שמדובר באכזבה עבורו ועבורנו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"נמשיך לפעול לפי כל ההנחיות ופרוטוקול הקורונה ונמשיך להתמקד במשחים שנותרו לנו. אני בטוח שמתן יחזור עם רעב גדול עוד יותר להתאמן ולהצליח בתחרויות הבאות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר