"מדוע ויטור קיבל אזרחות ואת פדרו גלבאן ובנותיו גירשו מישראל?"

לאחר שהוחלט שהבלם הפורטוגלי יזכה להיות אזרח ישראלי, השוער של וולוס היוונית, תומה מדוע הקשר הארגנטינאי גורש מישראל יחד עם כל משפחתו: "למה מיגל כן ואת כל הבנות של פדרו גירשו מהארץ?"

פדרו גלבאן. גורש מישראל אחרי 10 שנים, צילום: אודי ציטיאט

שרת הפנים, איילת שקד, אישרה אתמול כי בלם הפועל באר שבע, מיגל ויטור יקבל בקרוב אזרחות ישראלית, ובמידה שייקרא לדגל על ידי המאמן הנכנס אלון חזן, הפורטוגלי יוכל לשחק כבר בקמפיין הקרוב של נבחרת ישראל, במסגרת ליגת האומות.

הגושפנקא הסופית עוררה עניין רב בביצת הכדורגל המקומית, אך במקביל היו כאלה שתהו מדוע ויטור מקבל אזרחות ולא פדרו גלבאן, שנדרש לעזוב את הארץ אחרי עשר שנים. אחד מהם היה בוריס קליימן, השוער הישראלי של וולוס מהליגה היוונית. "למה מיגל ויטור כן ואת פדרו גלבאן וארבע הבנות שגדלו בארץ, גירשו מישראל", כתב קליימן ברשתות.

מיגל ויטור. בקרוב אזרח ישראלי, צילום: אלן שיבר

כזכור, שר הספורט, חילי טרופר, הצטרף לבקשת הפועל ב"ש והפנה בקשה אישית משלו לשרד הפנים איילת שקד, שתקדם את המהלך ותעניק אזרחות למיגל ויטור, מה שדחף לכך בסופו של דבר. כעת, בגיל 32, מיגל ויטור יוכל לייצג את נבחרת ישראל במקום שבו היא הכי זקוקה לו, חוליית ההגנה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

שרת הפנים איילת שקד כתבה אתמול בעמוד הטוויטר שלה: "החלטתי להענות לבקשתו של יו"ר התאחדות הכדורגל ולהמלצה של שר התרבות והספורט ולהעניק למיגל ויטור אזרחות ישראלית, שיוכל לייצג את ישראל בכבוד בנבחרת ישראל. אשתו דרך אגב עובדת בתקשורת הזרה ומגנה על ישראל בחרוף נפש!"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר