נועה רוזין מגיעה לפודקאסט "החופרת": "מגיל קטן חשוב לי שיאהבו אותי"

היא יוצרת תוכן, אושיית רשת , מגישה את תוכנית הבוקר "פותחים יום" ברשת 13, נשואה ואמא לשניים • בראיון עם שיר זיו מספרת בגלוי על ההצלחות והכישלונות בבניית הקריירה: "שיתפתי את הגולשים בקושי לייצר תוכן וזה פתח את הצ'אקרה"

נועה רוזין ושיר זיו, צילום: שחר בן ימיני

נועה רוזין מגישה את תוכנית הבוקר "פותחים יום" ברשת 13, נשואה לאיש חיי הלילה אריאל לייזגולד ואמא לשניים. במקביל, היא גם אושיית רשת. כעת, היא מתארחת בפודקאסט "החופרת" עם שיר זיו.

בראיון היא מספרת בגילוי לב על תחילת דרכה המקצועית, על ההצלחות והכישלונות, ומודה: "מגיל קטן חשוב לי שיאהבו אותי". על חייה עם אריאל: "מהרגע שהוא נכנס לדירה שלי בתל אביב הוא הכניס לתוכה המון אור וחום. יש לו עין עיצובית מהממת. פתאום אני רוצה להיות רק בבית, שזה תענוג עצום". על התפטרותה מ"וואלה" ועל עשייתה הנוכחית: "אשת תוכן כוללת כמה כובעים – זאת ההנחיה, ובה צריך לדעת לנהל ראיון, להקשיב למרואיין ולהקשיב לנאמר באוזנייה, תוך התחשבות בפרטנר שלי בשאילת השאלות. בנוסף, יש את מגזין האוכל שיצרתי עם השותף יובל מרום. אני מאוד אוהבת את מה שאני עושה, יצרתי את זה בעשר אצבעות". על המשבר שקיים לעיתים ביצירת תוכן חדש: "שיתפתי את הגולשים בקושי וזה פתח לי את הצ'אקרה".

מגישה: שיר זיו
עריכת סאונד: גלעד דיסטלמן
קאבר של הפודקאסט: גלעד דיסטלמן
הפקה: שחר בן ימיני

האזינו לפודקאסט המלא

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר