"התקופה שאנחנו חיים בה לא נורמלית"

הזוג הלוהט אלי חולי וענבל רז הגיעו לאולפן ״ישראל היום״ לריאיון על השיר המשותף, על המלחמה ומפגשים שעברו * על החוויות שצברו בריאליטי ומה למדו מהרשתות החברתיות * וגם, לאן יעברו לגור ביחד ומתי?

החופרת מארחת את אלי חולי וענבל רז

"מה שאנחנו עוברים הוא לא נורמלי", אומרת הזמרת ויוצרת התוכן ענבל רז בריאיון לשיר זיו בפודקאסט ״החופרת".

החופרת מארחת את אלי חולי וענבל רז

בריאיון זוגי מספרים רז וחולי על התחושות שליוו אותם עם פרוץ המלחמה. חולי נזכר ביצירת "סיפורי מלחמות", אשר חיבר לזכרו של החייל ראם מאיר בטיטו ז"ל, שנהרג בשבעה באוקטובר. "יש נוער מדהים", אומרת רז בעקבות מפגשים עם ילדים ובני נוער מפונים. חולי, שחזר לאחרונה מסיבוב הופעות בחו"ל לצד הדי.גיי MRAK מוסיף כי המלחמה גרמה לו לבדוק את תפיסתו לגבי מגורים מחוץ לישראל. "כבר הפסקתי לעשות מוסיקה בעברית, ואז אתה נשאב למדינה. אני אולי ארצה לפתח קריירה בחו"ל, אבל לא ארצה לחיות בשום מקום אחר".

מי חולם על אירוויזיון?

חולי ורז פרצו בשנים האחרונות מתוך עולם הריאליטי והרשתות החברתיות. חולי אשר הגיע לגמר בשתי ריאליטי מוסיקליות שונות, "THE VOICE" ו- "הכוכב הבא לאירוויזיון", תיאר בריאיון את הלחץ והציפיות שהיו עליו, ואת העבודה לצד המנטור אביב גפן. על האירוויזיון הוא אומר, "זו במה מדהימה", ומצר על כך שלא זכה לייצג את ישראל בתחרות, בעוד רז מודה כי "אין לי חלומות על אירוויזיון", ותיארה את תחושותיה לגבי ריאליטי, "ממש ידעתי שריאליטי זה לא בשבילי", היא אומרת.

הפריצה של רז הגיעה ב- 2022 עם שני להיטי ענק, שהגיעו לקהל הרחב גם הודות לעבודתה של רז ברשתות החברתיות. "יותר מלהצטלם ולעשות תוכן, אני אוהבת לצלם", מודה רז, וחולי מוסיף, "טיק טוק מדהים זו אפליקציה גאונית". בריאיון הם מספרים על הזוגיות מאחורי הקלעים ועל יצירת הדואט החדש "מה שאני צריכה", על העבודה של חולי עם יוצרים אחרים ביניהם אנה זק ולירן דנינו, וגם על יום העצמאות המתקרב, "עם הצער ועם הכאב, בסוף אנחנו רוצים לשמוח. וזה גם חשוב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר