"ישראל היום" הוא גוף תקשורת שנוסד מתוך האמונה שהציבור הישראלי ראוי לעיתונות טובה יותר, מאוזנת יותר ומדויקת יותר. עיתונות שמדברת ולא צועקת. עיתונות אמינה, אובייקטיבית ועניינית. עיתונות אחרת וללא תשלום. המהדורה המודפסת הראשונה פורסמה ב-30 ביולי 2007, וב-2010 הפך "ישראל היום" לעיתון הישראלי בעל שיעור החשיפה הגבוה ביותר בימי חול. מו"ל העיתון היא ד"ר מרים אדלסון. העורך הראשי הוא עמר לחמנוביץ, והעורך המייסד הוא עמוס רגב. אתרי האינטרנט של "ישראל היום" בעברית ובאנגלית, כמו כן היישומונים (אפליקציות) לאנדרואיד ול-iOS, מציגים חדשות מסביב לשעון, תוכן בלעדי, מבזקים ועדכונים, ניתוחים ופרשנויות, וידיאו, פודקאסטים ושידורים חיים. פלטפורמות הדיגיטל של "ישראל היום" כוללות ערוצי חדשות ודעות, תרבות ובידור, לייף סטייל, טכנולוגיה, ספורט, כלכלה וצרכנות, בריאות, חיילים, אוכל, יהדות, תיירות ורכב. ב-2021 עלו לאוויר האתר החדש והיישומון החדש של "ישראל היום" בעברית, במטרה לספק לגולשים חוויה מהירה, עדכנית, בטוחה ונוחה. תכני המהדורה המודפסת של העיתון זמינים גם באתר, במהדורה יומית מקוונת, ואפשר לקבל אותם גם בניוזלטר. מועדון ההטבות הייחודי "הקליקה של ישראל היום" מציע לגולשי האתר הנחות ומבצעים על מוצרים ושירותים. ישראל היום פתוח להערות, לביקורת ולהצעות לשיפור מקהל הקוראים. פנו אלינו במייל hayom@israelhayom.co.il.

X

רק מפסידים מחפשים תירוצים

,עודכן

משהו רע קורה לנו. לא די בזה שאיבדנו את ההרתעה, לא מספיק שכבר אין לנו אומץ לנצח, אנחנו ממציאים תירוצים עבור אויבינו, כדי שלא נצטרך להגיב. פעם היה זה ברק סורר שהצית את הפתיל לירי רקטות לעבר באר שבע ותל אביב, והפעם זה פעיל חמאס פוחז שלחץ על ההדק הלא נכון ושיגר שתי רקטות כבדות לעבר גוש דן. עשרות אלפי אזרחים רצו בפחד וחרדה למקלטים ולממ"דים, והתגובה, אוי התגובה, תקפנו עשרות מטרות תשתית ריקות מאנשים שעמדו על הגגות וצפו בחיל האוויר המפואר שלנו מפזר חול ובטון.

הרמטכ"לים גבי אשכנזי ובני גנץ, בתיאום עם שרי הביטחון אהוד ברק ובוגי יעלון, היו מוכנים לעשות הכל כדי לקנות שקט, לא ביטחון חס וחלילה, לא הרתעה רחמנא ליצלן, הם הסתפקו בהגנה פסיבית המתבססת על מזל וכיפת ברזל. הם הביאו לקבינט באופן קבוע ורצוף המלצות שגרמו לתרגום לא נכון של המציאות, ונראה כי מגמה זו מאומצת כיום על ידי זרועות הביטחון. המשך העברת מזוודות דולרים היא רוח גבית לחמאס. המדיניות של הבלגה ו"שקט ייענה בשקט" היא הפגנת חולשה שחיזבאללה, חמאס והאיראנים מתרגמים כאישור להמשיך ולתכנן את המתקפה המשולבת הבאה שלהם.

שלא נתבלבל. כל רגע נוסף שעובר ללא יוזמה התקפית שלנו, מאפשר לחמאס ולג'יהאד בעזה להתארגן, להתאמן ולהשתכלל. "להיות חזק מול חמאס" פירושו יוזמה התקפית ורדיפה בלתי פוסקת אחר ראשיו האזרחיים ומפקדיו הצבאיים! אם ראשי זרועות הביטחון שלנו ימשיכו לייעץ לקבינט להגיע לרגיעה ולהמשיך להזרים דמי חסות, אני ממליץ לפטר אותם, ולחפש סופר פנוי או משורר מובטל שישבו לכתוב את כתב הכניעה ואת שיר הסיום לפרק ההיסטורי של הציונות בא"י. יותר מדי שנים אנחנו חיים באשליית השלום והדו־קיום, הגיעה העת לוודא שאנחנו לא אפיזודה חולפת.

אחריות, לא הפגנות עוצמה, זה מה שנדרש מהמנהיגים שלנו. אל תראו לנו כמה אנחנו בריונים, את זה אנחנו יודעים. תנו לנו להרגיש שאנחנו יוזמים, תנו לנו לחוש טעמו של ניצחון, ותנו לנו לנהל חיי שגרה נורמלית. אנחנו כבר לא שייכים לדור שחייב להצטדק ויוצא למלחמת אין ברירה. במזרח התיכון העכשווי אין מקום לוויתורים ופשרות, אין זמן לתירוצים, או שאנחנו מקבלים אחריות על עתידנו או שמישהו אחר יעשה זאת. חמאס וחיזבאללה הם אולי לא איום קיומי למדינת ישראל, אבל הם עלולים להיות איום קיומי לחייהם של כמה אלפי תושבים. אנחנו בישורת האחרונה, לא יהיה לנו מועד ב'!

Read this article in English

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאילהכיר