שוב: אירוע ירי המוני בארצות הברית
על פי הדיווחים החשוד, שטרם נתפס - נכנס לבר ופתח באש בלילה בין שבת לראשון • ארבעה בני אדם נהרגו ועוד 5 נפצעו
,עודכן
אירוע ירי נוסף בארה"ב: על פי דיווחים בארה"ב החשוד נכנס לבר בעיר קנזס סיטי בלילה שבין שבת לראשון, שם פתח באש לעבר הנוכחים. דובר משטרת קנזס סיטי, טי.ג'י תומאסיץ', אמרבמסיבת עיתונאיםכי "הירי בוצע בסביבות השעה 01:30 לפנות בוקר".
תומאסיץ' אישר כי ארבעה בני אדם נהרגו במקום, וחמישה נוספים הועברו לבתי החולים השונים ו"מוגדרים במצב יציב".
טרם נתפס חשוד ובמשטרה המקומית טוענים כי "טרם ידוע על תיאור מדוייק שיכול לעזור לתפוס את החשוד או החשודים במעשה".
ארבעה בני אדם נהרגו בבר מקומי בעיר קנזס סיטי // צילום אילוסטרציה: Gettyimages
כזכור, זהו אינו אירוע הירי ההמוני הראשון המתרחש בארה"ב בחודשים האחרונים. בחודש יולי האחרון התרחש אירוע ירי בו אדם חמוש פתח באש לערב קהל המוני במהלך פסטיבל אוכלבעיר גילרוישבקליפורניה. לפחות 60 בני אדם נפגעו מהרי הישיר או נרמסו על ידיד הקהל שנמלט מהמקום. בסופו של דבר היורה נתפס ע"י המשטרה המקומית.
אירוע ירי נוסף התרחש בחודש מאי, במתחם אוניברסיטת דרום קרוליינה בעיר שרלוט. באירוע זה נהרגו שני בני אדם וארבעה נוספים נפצעו במסע ירי, במהלכו הוטל עוצר על הקמפוס. באותה הזמן הודיעההנהלת האוניברסיטהבחשבון הטוויטר הרשמי שלה: "רוצו, התחבאו, הילחמו. הבטיחו את בטחונכם באופן מידי".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו