ארה"ב: 30 שנות מאסר הוטלו על אדם שפרץ לביתה של ננסי פלוסי ותקף את בעלה

הנאשם, דיווד דפאפ מואשם כי ניסה להחזיק כבת ערובה את חברת הקונגרס פלוסי, בעת שהייתה יו"ר בית הנבחרים האמריקני • פול, בעלה של הפוליטיקאית נפצע קשות בשל התקיפה  

ביקורה של המשלחת האמריקנית בראשותה של ננסי פלוסי בכנסת (ארכיון)// דוברות הכנסת

בית המשפט בסן פרנסיסקו הטיל הלילה (בין שישי לשבת שעון ישראל) 30 שנות מאסר על דיוויד דפאפ שפרץ לביתה של חברת הקונגרס ויו"ר בית הנבחרים דאז ננסי פלוטסי, ניסה להחזיקה כבת ערובה והכה את בעלה בפטיש ב-2022. 

ננסי ופול פלוסי (ארכיון), צילום: אי.אף.פי

המתקפה על פול פלוסי בן ה-82, בעלה של ננסי, חברת המפלגה הדמוקרטית,התרחשה, מספר ימים לפני בחירות אמצעי הקדנציה ב-2022, גרמה לפציעתו בראש, שבר בגולגולת ופגעו בזרועו ובידו הימנית. 

על פי סוכנות הידיעות איי.פי, בחודש נובמבר האחרון חבר מושבעים מצא את דפאפ, בן 44 אשם בניסיון חטיפת בכיר פדרלי ותקיפת בן משפחה קרוב לבכיר פדרלי ורצו לגזור עליו 40 שנות מאסר. סנגוריו ביקשו לגזור עליו עונש של 14 שנים, טענו לבעיות נפשיות שטרם אובחנו אצל דפאפ וטענו כי אין לו עבר פלילי קודם. 

ננסי פלוסי, צילום: רויטרס

השופטת ג'קלין סקוט קורלי גזרה עליו 20 שנות מאסר בגין ניסיון חטיפה ו-30 שנה בגין התקיפה - המקסימום בשני הסעיפים. שני העונשים ירוצו במקביל כך שסך הכל יירצה דפאפ 30 שנות מאסר, בתוכם נספרים 18 החודשים בהם היה עצור. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר